Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Praha má další fázi očkovací kampaně od DDB. Slovními hříčkami cílí na mladé

Očkovací kampaň postoupila do další fáze. Je jasné, že pokud se nepodaří přesvědčit více mladých lidí, 70procentní proočkovanost národa se nezadaří. V hlavním městě navíc čísla opět stoupají. DDB Prague proto podruhé nabízí městu kampaň, tentokrát zacílenou na mladší věkové skupiny.

Nová kampaň k očkování je plná slovních hříček. Z Velké Chuchle se stává Velká Chrchle, z Vinohrad Virohrady. Nové pojetí kreativy, kterou Praze agentura opět věnovala bezplatně, navazuje na únorovou očkovací kampaň. Tehdy se Praha rozhodla přiklonit ke koncepci DDP Prague a nečekat na národní kampaň iniciativ Cesta ven, která „dělá tečku za pandemií“.

„V únoru jsme se snažili oslovit tradičnějším pojetím starší generace a ohrožené skupiny obyvatel, které bylo třeba ochránit přednostně. Hravější a moderní formát nové kampaně má ale cílit především na mladé. Jsou to právě mladí lidé, u kterých je zájem o očkování nejnižší. Je to škoda. Obzvlášť když pak čteme v médiích, že třeba v Británii teď mladí lidé často končí v nemocnicích po nakažení novými mutacemi, protože nejsou naočkovaní. Mám proto prosbu na mladé, kteří mě tady na sítích sledují: Nepodceňujte to! I když se cítíte silní a zdraví, jistí si být nemůžete. Ukazuje se, že po prodělaném covidu můžete mít i jako zdraví mladí lidé nejrůznější následky, od poruch zraku až po záchvaty panických atak s potřebou antidepresiv. Očkováním také chráníte své blízké, a navíc vám očkování usnadňuje život, například s ním můžete snadněji cestovat. Naším hlavním cílem ale musí být hlavně porazit nemoc. V tom bychom měli všichni táhnout za jeden provaz. A očkování je správná cesta,“ napsal na Facebooku primátor Prahy Zdeněk Hřib.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)