Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

PR klub obměnil vedení, hlásí rekordní počet členů

Místopředsedkyní výkonného výboru je nově Patricie Šedivá, v jeho čele zůstává Pavel Vlček. Členská základna aktuálně čítá rekordních 266 členů.

Tři nové zástupce ve Výkonném výboru z celkových pěti si na každoročním shromáždění zvolili členové PR Klubu. Jeho předsedou zůstává Pavel Vlček (na úvodní fotografii uprostřed), na pozici místopředsedkyně se posunula dosavadní členka výboru Patricie Šedivá z Coca-Cola HBC (druhá zleva). Novými tvářemi ve výboru jsou Jana Pečenková, generální manažerka agentury Grayling (druhá zprava), Kateřina Pavlíková, tisková mluvčí a specialistka externí komunikace Letiště Praha (první zleva), a Ladislav Kříž, manažer útvaru komunikace ve společnosti ČEZ (první zprava).

Revizní rada zůstává ve stejném složení jako v uplynulých dvou letech. Členové PR Klubu opětovně zvolili Alexandru Ruberovou, jednatelku Conso Eminens, Lucii Zaki, konzultantku a interim managerku B2B marketingu, a Denisu Ratajovou, vedoucí komunikace Sue Ryder.

Reklama
Know

„Plán na následující měsíce je o intenzivní spolupráci mezi zadavateli, kteří tvoří většinu členské základny PR Klubu, a agenturami. Cílem je, aby zadavatelé měli přehled o expertních službách agentur, a naopak aby agentury měly možnost získávat přímou zpětnou vazbu z klientské strany,” říká předseda Výkonného výboru Pavel Vlček a doplňuje: „Dále připravujeme start expertní sekce pro profesionály v oblasti Public Affairs a lobbyingu a ještě více se zaměříme na segmentaci vzdělávacího programu PR Klubu.

PR Klub má aktuálně 266 členů, z nichž většinu tvoří zadavatelé na pozicích ředitelů či manažerů komunikace a vnějších vztahů či marketingu, tiskoví mluvčí a další experti na disciplíny patřící do oblasti PR, například z řad majitelů či seniorních manažerů PR agentur.

PR Klubem pořádaná oborová soutěž Zlatý středník letos dosáhla rekordu v podobě téměř 500 přihlášek a v září budou spuštěny nominace na tradiční profesní ocenění Mluvčí roku, které PR Klub převzal po dohodě s jeho zakladateli, Klubem mluvčích a Komorou PR, kteří tuto tradici odstartovali již v roce 2003.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)