Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

PR a komunikaci skupiny Dentsu vede Veronika Boráková

Boráková bude mít na starosti nastavení nové strategie marketingové, PR i interní komunikace, včetně aktivit v oblasti společenské odpovědnosti a event managementu.

Skupina Dentsu, jejíž součástí jsou například agentury Adexpres, Bistro Social nebo DentsuX, v květnu posílila svůj komunikační tým. Na pozici head of PR & communication nastoupila Veronika Boráková.

Do Dentsu nastoupila v květnu po ročním působení v realitním start-upu Reas, kde řídila externí komunikaci firmy a projektu Atlas cen. Dříve také zastávala pozici Specialisty komunikace ve společnosti Sodexo. Kariéru zahájila v agentuře Crest Communication, kde se starala o klienty převážně z oblasti developmentu a FMCG.

Reklama
Know

„Dentsu prošlo celosvětově i v ČR v posledních měsících velkou transformací, která by se měla odrazit v naší komunikaci uvnitř i navenek. Veroničiným úkolem bude podpořit nejen komunikaci jednotlivých brandů, ale také vnímání celého Dentsu jako experta na reklamní trh a partnera pro klienty, kteří chtějí komplexní služby napříč celým marketingovým spektrem,“ komentuje novou posilu Petr Chajda, CEO Dentsu International pro Česko, Slovensko a Maďarsko

Veronika Boráková vystudovala český jazyk na Ostravské univerzitě a Sociální a mediální komunikaci na Univerzitě Jana Amose Komenského v Praze.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)