Boráková bude mít na starosti nastavení nové strategie marketingové, PR i interní komunikace, včetně aktivit v oblasti společenské odpovědnosti a event managementu.
Skupina Dentsu, jejíž součástí jsou například agentury Adexpres, Bistro Social nebo DentsuX, v květnu posílila svůj komunikační tým. Na pozici head of PR & communication nastoupila Veronika Boráková.
Do Dentsu nastoupila v květnu po ročním působení v realitním start-upu Reas, kde řídila externí komunikaci firmy a projektu Atlas cen. Dříve také zastávala pozici Specialisty komunikace ve společnosti Sodexo. Kariéru zahájila v agentuře Crest Communication, kde se starala o klienty převážně z oblasti developmentu a FMCG.
„Dentsu prošlo celosvětově i v ČR v posledních měsících velkou transformací, která by se měla odrazit v naší komunikaci uvnitř i navenek. Veroničiným úkolem bude podpořit nejen komunikaci jednotlivých brandů, ale také vnímání celého Dentsu jako experta na reklamní trh a partnera pro klienty, kteří chtějí komplexní služby napříč celým marketingovým spektrem,“ komentuje novou posilu Petr Chajda, CEO Dentsu International pro Česko, Slovensko a Maďarsko
Veronika Boráková vystudovala český jazyk na Ostravské univerzitě a Sociální a mediální komunikaci na Univerzitě Jana Amose Komenského v Praze.