Pozici obchodního ředitele Czech News Center pro online aktivity zastane Petr Fryš od 1. července. Jeho hlavním cílem bude podpořit digitální transformaci mediálního domu.
Na post nového obchodního ředitele CNC pro online inzerci přechází Fryš po dvouletém působení ve firmě, kde doposud řídil digitální vývoj. „Czech News Center je mediálním domem, který se v posledních letech dynamicky mění. Zatím jsem měl možnost společně s vývojovým týmem hledat a uvádět do praxe optimální řešení pro distribuci našeho obsahu ke čtenářům, v takové podobě, která odpovídá dnešním digitálním požadavkům. Věřím, že tato zkušenost mi pomůže chápat klientovy potřeby v celkové šíři marketingového a produkčního pohledu,“ říká k přesunu Petr Fryš, který předtím postupně prošel různými pozicemi jak na straně publisherů – Seznam.cz, Centrum.cz, tak na straně mediálních a komunikačních agentur – MediaCom Praha, Omnicom Media Group.
Michal Heisig, který vedl online inzerci v CNC poslední dva roky, posílí od 1. července Trading oddělení mediální agentury OMD Czech (skupina Omnicom Media Group).
Se zmíněnými přesuny souvisí také povýšení Filipa Topola, který působil v online vývojovém týmu CNC na pozici seniorního projektového manažera a nyní převezme část Fryšovy agendy z nové pozice head of product. Část vývojové agendy zůstane přímo pod taktovkou Juraje Felixe, jednoho z generálních ředitelů CNC.