Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Michal Hanák zvolen počtvrté předsedou výkonné rady SPIR

Výkonná rada Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) vzešlá z květnové valné hromady počtvrté zvolila Michala Hanáka ze společnosti Mafra na post předsedy. Místopředsedy se stali Michal Feix za Seznam.cz a Martin Picek ze společnosti GroupM. Další personální změnou je jmenování Terezy Tůmové na post výkonné ředitelky.

Staronové předsednictvo se chce ve svém funkčním období věnovat aktivní prezentaci sdružení jak směrem k odborné veřejnosti, tak k členské základně a zaměřit se budoucí podobu klíčových projektů NetMonitor a AdMonitoring. „SPIR je tu proto, aby podporoval růst českého internetu a utvářel férové prostředí pro tuzemské hráče, zadavatele a uživatele. Prostředky, jakými toho chce dosáhnout, jsou smysluplné regulace, které chce ovlivňovat z pozice relevantního partnera pro státní správu a zároveň působit na trhu samoregulačně prostřednictvím kodifikování určité etické úrovně online podnikání,“ komentoval program Michal Hanák, předseda výkonné rady SPIR.

Dalším cílem sdružení je také zintenzívnit působení v oblasti Public Affairs v souvislosti s připravovanými regulatorními normami ovlivňujícími digitální ekosystém, jež velmi pravděpodobně budou na pořadu českého předsednictví Radě EU v druhé polovině příštího roku.

Reklama
MMcite

Valná hromada SPIR se sešla na konci května, aby schválila činnost sdružení za uplynulý rok a stanovila si oblasti, kterým se bude v dalším období věnovat. Do výkonné rady bylo zvoleno 14 z původních 15 členů: Marek Antoš (Internet Info), Petr Bednář (Vltava Labe Media), Karel Brýna (Tiscali Media), Štěpán Burda (Economia), Michal Feix (Seznam.cz), Michal Hanák (Mafra), Petr Hatlapatka (FTV Prima), Jaroslav Kábele (ČTK), Štěpán Kamený (Omnicom Media Group), Martin Kyncl (TV Nova), Martin Picek (GroupM), Libuše Šmuclerová (Czech News Center), Michael Štádler (Adform), Michal Vodák (Heureka Group). Novým členem je Jiří Vítek (Dentsu Czech Republic).

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)