Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Marketup posiluje, chystá se na nové klienty

Fullservisová digitální agentura nabrala celkem osm nových projektových manažerů. Narůstá jí počet projektů pro klienty a je pozvána do rekordního množství tendrů.

V poslední době podepsala agentura Marketup nové kontrakty s klienty jako ABB, Twisto, Kinstellar, Prodes (maloobchodní řetězec s více než 50 prodejnami luxusní módy značek Guess, Marciano, Calvin Klein, Philipp Plein a provozovatel e-shopu Fade.cz), či firmou Beryko, která oficiálně zastupuje značky Amazfit, Xiaomi nebo DJI.

„Počet projektů realizovaných pro stávající i nové klienty Marketup stále roste. Zároveň jsme pozváni do rekordního počtu tenderů. Proto zde vznikla potřeba navýšit naše kapacity v projektovém managementu,“ říká Martin Peška, head of project management.

Reklama
Know

Marketup proto od začátku roku nabral Evu Pelikánovou, Filipa Zelinku, Lucii Stibůrkovou, Martina Chovance, Matěje Buďárka a Tomáše Krebse. Na konci předešlého roku též Lenku Al Akhdar Muchovou a Anežku Bočkovou.

Projektové posily

Lenka Al Akhdar Muchová přišla do Marketupu po mateřské dovolené a před tím působila ve Walmarku na pozici deputy of digital & e-commerce marketing director. Pracovala také jako brand manager v Plzeňském Prazdroji či jako account manager v reklamní agentuře Young & Rubicam. V Marketupu se soustředí na oblast farmacie, health&care a FMCG. Momentálně se stará o digitální komunikaci polské farmaceutické společnosti Aflofarm a vybrané brandy Orkla Foods včetně značky rybího oleje Moellers, který Marketup pomáhal před pěti lety uvést na český trh.

Tomáš Krebs přišel na pozici senior digital project manager & consultant. Tomáš má bohaté zkušenosti v e-commerce ve sféře B2B a B2C. Léta působil v segmentech retailu či telco, napíklad v rámci O2. V Marketupu je projektově zodpovědný za významné klienty T-Mobile a XXXLutz. Současně také zastává pozici head of e-commerce v GrandOptical.

Eva Pelikánová přichází do Marketupu z mediální agentury Mediacom, kde měla na starosti digitální kampaně pro Procter & Gamble. Na pozici project & media manager pečuje o klienty Twisto, Tatra mléko, Proton Therapy Center či XXXLutz.

Z digitální agentury Advertia přešel Martin Chovanec a na starosti má brandy Liftor, Amazfit a e-shop Unihobby. Filip Zelinka přichází se zkušenostmi s projektovým managementem ze společnosti Tribiti a pracuje na projektech pro Decathlon, ABB a Pražská Plynárenská.

Matěj Buďárek poslední dva roky pracoval v Londýně na pozici Business Development UK ve společnosti Sans Souci lighting. V Marketup pečuje o komunikaci společností Fanuc, QED a Conseq. V Marketupu kromě projektového řízení řeší i new business development. Již krátce po svém nástupu získal společně s Andreou Michel (Social Media Specialist, Marketup) první místo v Young Lions v kategorii Média.

Anežka Bočková si přináší zkušenosti s e-commerce a event managementem z AB-Jump. Podílí se na projektech u obchodního řetězce Billa a potravinářské společnosti Orkla. Lucie Stibůrková přichází z Fergo a posílí tým na klientech Bonavita, XXXLutz, Billa.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)