Jedním z jejích hlavních strategických úkolů nové marketingové manažerky bude další navýšení známosti značky Advisio.
Do digitální marketingové agentury Advisio nastoupila nová marketingová manažerka Lada Čecháčková. Na starosti bude mít koordinaci veškerých marketingových aktivit agentury včetně HR marketingu, eventů a organizace školení. Jedním z jejích hlavních strategických úkolů bude další navýšení známosti značky Advisio i mimo hranice Moravskoslezského kraje, kde má celostátně působící agentura centrálu.
Zkušenosti s marketingem sbírala Lada Čecháčková například v organizaci Tourism Authority of Thailand, která propaguje turistické atrakce v Thajsku, nebo během pořádání eventů pro různé organizace. Osm let také pracovala jako jednatelka společnosti Grex service, která podniká v oblasti velkoobchodní distribuce potravin.
Lada Čecháčková vystudovala obor Anglický jazyk pro manažerskou praxi na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a mezinárodní teritoriální studia na Mendelově univerzitě v Brně. Ke spokojenosti v práci potřebuje především pevný systém, dostatečný prostor ke kreativitě a spolehlivé kolegy. Její motto zní: „Žádný cíl není příliš vysoko, pokud jste obklopeni těmi správnými lidmi.“