Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Krůta z Moravy a hořčice od mnichů. Košík.cz ukazuje příběhy Authentic

Košík.cz buduje svou značku Authentic a podporuje ji kampaní s příběhy producentů. V budoucnu má privátka obstát i za hranicemi.

Authentic nejprve začínala na vrcholu pandemie s hotovými prémiovými jídly za dle Košík.cz dotovanou cenu. Pak se kategorie rozšířila i o české krůtí a kuřecí maso a segment Steak House, který zahrnuje zahraniční prémiová masa. Součástí je také deset na míru vyrobených příchutí od Puro Gelato a nově přibydou i italské sýry a speciality od Latteria
di Antonio.

„Portfolio se rozrůstá a to je jen začátek. Chceme zkrátka, aby se z Authentic stal tahák do našeho obchodu. Autenticitu spojuje otevřenost, poctivost — to jsou zároveň hodnoty, které ctíme, takže proto název Authentic. Přijde nám, že máme něco tak unikátního, že už teď značku připravujeme na globální trh. Podtrháváme to i novým sloganem „The real food story“, z čehož je patrné, že chceme lidem přinášet dobré jídlo s příběhem. A od toho se odvíjí i komunikace, kterou kolem značky děláme,“ sdělil v rozhovoru pro MAM Jan Škrabánek, CMO Košík.cz.

Reklama
ČEZ

Celý rozhovor si můžete přečíst v aktuálním vydání časopisu Marketing & Media, které vyšlo v pondělí 28. června 2021. Předplatit si ho můžete zde.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)