Kartáček značky Philips Sonicare se sám představí influencerům i zákazníkům

Kampaň k novému kartáčku zahrnuje televizní spot z globální produkce, který pro české a slovenské diváky upravila agentura Ogilvy, a spoty na sociálních médiích (Facebook, Instagram, Pinterest, Tik Tok) s rozšířenou realitou připravila agentura Follow Bubble. Celá kampaň k novému kartáčku poběží do 1. srpna.

„Představujeme kartáček budoucnosti, a proto jsme chtěli zaujmout. Nikoliv způsobem předání, ale právě samotným kartáčkem,“ popisuje Jana Klinková, marketingová manažerka Philips Sonicare. Když Eva Kraus, Nikol Švantnerová, Jitka Boho nebo influenceři z řad profesionálních odborníků na zuby rozbalili designovou krabici, kartáček na ně totiž začal sám mluvit.

„Do krabic jsme schovali malé zvukové zařízení s krátkou zprávou pro konkrétního influencera. Z té se dozvěděl, že má naskenovat QR kód a nechat se překvapit, co se bude s pomocí instagramového filtru dít,“ vysvětluje Jana Klinková. Hlavním bodem celého představení je rozšíření realita: kartáček je přenesen ze skutečného světa na obrazovku telefonu. AR filtr je navíc interaktivní a uživatel si může kartáček prozkoumat z každého úhlu. K českým influencerům promlouvá hlasem Hany Vágnerové, ke slovenským pak hlasem Alžběty Stankové.  

Eva Kraus

Launchovací kampaň k modelu Philips Sonicare Prestige odkazuje na personalizovanou péči, kterou má kartáček dotaženou takřka k dokonalosti. Díky technologii SenseIQ dokáže do detailů sledovat techniku čištění a přizpůsobovat péči o zuby a dásně na míru konkrétnímu uživateli. Influencerům zahrnutým do kampaně se proto prostřednictvím AR filtru neboli rozšířené reality představil rovnou sám. A prostřednictvím QR kódu na krabičce o toto entrée nepřijdou ani zákazníci.

Aby o tenhle zážitek nepřišli ani zákazníci, polepil Philips Sonicare krabice s novým kartáčkem QR kódem. Po jeho naskenování zažijí noví majitelé prostřednictvím instagramového filtru stejné představení jako influenceři. „Chtěli jsme zákazníkovi zprostředkovat unikátní a osobitý zážitek a péči skrze virtuálního osobního asistenta (AR filtr), který spotřebiteli krok za krokem představí náš nejpokročilejší zubní kartáček.“ uzavírá Jana Klinková.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen