Vašíček čerpá ze zkušeností z klientské i agenturní strany. V českém Globusu už se staral o online marketing, nově přibral další oddělení.
Novým ředitelem brand marketingu pro Globus Česko je Jan Vašíček. V marketingu se pohybuje čtrnáct let. Nejdříve prošel agenturami jako Triad Advertising, H1.cz či Adexpres. Zkušenosti dále čerpal na klientské straně ve společnostech Home Credit nebo Direct pojišťovna, kde postavil celý interní tým online specialistů a podílel se na budování brandu nové pojišťovny.
Za sebou má úspěšné projekty zaměřující se na měření zákaznické cesty a optimalizace digitálních kanálů. Byl součástí vzniku Hello Bank, kde měl na starosti agenturní tým (UX, SEO, analytika).
V českém Globusu pracuje od prosince 2019, kdy se stal šéfem online marketingu. Od prosince loňského roku do letošního března byl zástupcem šéfa marketingu a od letošního dubna řídí brand marketing. Ten zahrnuje online, offline a CDCI oddělení. Pozice nebyla několik měsíců obsazena.