Platforma pro sdílení aut HoppyGo odstartovala kampaň pro hlavní letní sezónu, kterou připravila ve spolupráci s kreativní agenturou WMC/Grey. Kampaň vtipnou formou představuje klíčové výhody zápůjčky aut přes HoppyGo a chce dále rozšířit povědomí o peer-to-peer carsharingu na všech trzích, kde společnost působí. Je určena především pro online a sociální sítě a poběží v termínu od 14. června do 15. září 2021.
Pro přípravu letní komunikace si HoppyGo vybrala agenturu WMC/Grey, která připravila rozsáhlou digitální kampaň s přesahem do offline. Ta bude spuštěna v České republice, na Slovensku a v Polsku v druhé polovině června. Cílovou skupinou jsou především mladší zákazníci, kteří jsou aktivnější ve využívání inovativních služeb, zejména prostřednictvím mobilní aplikace s výzvou na vyzkoušení platformy HoppyGo.
Digitální kampaň stojí na online video spotu, který zábavnou formou reaguje na rostoucí trend trávit letní dovolenou na čtyřech kolech a přizpůsobit si ji přesně svým potřebám. Hlavním představitelem je herec Kryštof Krhovjak, který v trojroli ztvárnil povedenou rodinku potýkající se s typickými problémy na cestách. „Snažili jsme se diváka zaujmout odlehčenou formou, jakou mohou znát z online komediálních seriálů. Věřím, že naše „Hoppy Family“ spotřebitele bude bavit natolik, že se s ní nesetkáme naposledy,“ říká kreativní ředitel WMC/Grey, David Suda.
HoppyGo v kampani prezentuje jednoduchost a užitečnost služby v každodenním životě, kdy uživatelé vše vyřeší prostřednictvím mobilní či webové aplikace. Nemusí si vůz kupovat, jezdit do servisu, a pokud jej sdílejí s ostatními, získají i pravidelný přivýdělek. Zároveň si díky velkému výběru aut mohou vždy vybrat vozidlo podle aktuální situace, ať už chtějí náhradní vůz, auto na víkend nebo na stěhování.
„Naším cílem je vtipnou formou zvýšit povědomí o hlavních výhodách P2P carsharingu HoppyGo, který poskytuje komfortní a jednoduchý přístup k flexibilní, dostupné a zároveň udržitelné mobilitě. Vzhledem k tomu, že našich služeb uživatelé využívají především za účelem cestování, ať už na dovolenou, víkendový výlet nebo jednodenní výlet, rozhodli jsme se reagovat na aktuální trend cestování po vlastní ose a klíčové benefity demonstrovat ve video spotu,“ uvedla Radka Šubířová, šéfka marketingu HoppyGo.
Platforma pro sdílení aut HoppyGo, spadající mezi inovační projekty mobility Škoda Auto DigiLab, nabízí více než 2 300 aut nejrůznějších značek, a vedle širokého výběru je velkou výhodou rychlost a jednoduchost celého procesu výpůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy a zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.
zadavatel: HoppyGo (Škoda Auto DigiLab)
zpracovatel: WMC Grey
autor kreativy: WMC Grey
Creative Director: David Suda
Copywriter: Pavel W Přibyl
Art Director: Aleš Pokorný
Strategie: Jan Plajner, Jan Kořan
Account Manager: Filip Sajka
Account Director: Iris Stodůlková
režie: Jakub Machala
producent: Daniel Brogyányi
hlavní postava: Kryštof Krhovjak
mediatypy: Online, OOH, Print
délka kampaně: 14. června – 15. září 2021