Pro českého nákupního rádce a srovnávač Heureka.cz bude agentura zajišťovat komplexní služby v oblasti mediální komunikace s důrazem na lifestylová média.
Jedním z cílů nové spolupráce Heureky s agenturou PR.Konektor je zbořit mýtus, že portál slouží pouze jako srovnávač cen. V komunikaci má posílit to, že služba je inspirativním nákupním rádcem s unikátními a hlavně užitečnými funkcemi.
„Naším společným cílem je dostat Heureku do povědomí lidí jako jejich první volbu pro online nakupování. Chceme, aby je inspirovala k nákupům, aby zákazníci věděli o všech výhodách, které nabízí a také aby věděli, jak nakupovat online rychle, pohodlně a hlavně bezpečně. Věříme, že nám PR.Konektor pomůže komunikaci efektivně a kreativně vést,“ řekl Martin Žabka, šéf komunikace skupiny Heureka Group.
Agentura se bude věnovat i obecným segmentům, které budou v průběhu roku podpořené marketingovými kampaněmi. „Důležitou součástí našich aktivit bude posílení služby Košík, nákupu přímo na Heurece. Chceme zdůraznit pohodlí, bezpečí a všechny garance kolem nákupu, které zákazníci při využití Košíku mají,“ doplnil Jaroslav Duroň, managing partner PR.Konektoru.