Ve vedení pražské agentury Baránková nahrazuje Petra Podolínského, který přechází na pozici manažera pro nový byznys.
Barbora Baránková přichází z dotcom.sk, kde se po dokončení vysokoškolských studií vypracovala až na ředitelskou pozici. Vedle rozvoje české pobočky agentury se bude věnovat také řízení slovenských struktur, které byly v dotcom advertising vytvořeny pro klienta Tesco CE.
„Jsme přesvědčeni, že Barbora je nejlepší volbou pro tuto náročnou pozici. Má dlouhodobé zkušenosti s vedením rozsáhlého týmu na Slovensku, respekt mezi kolegy i u klientů, je precizní a cílevědomá. Věříme, že vše zúročí i na své nové pozici. Pozitivní ohlas klientů na její jmenování do nové funkce nám potvrdil správnost tohoto rozhodnutí,“ řekl Roman Beličák, CEO dotcom advertising.
Dotcom.cz je fullservisová reklamní agentura se silným digitálním zázemím, československým původem a mezinárodními klienty. Na trhu působí od roku 2018. Její klíčoví klienti jsou například Tesco CE, Tesco Česká republika nebo Stavební spořitelna ČS. Ve spojení s mateřskou agenturou dotcom.sk, agenturou Abanana v Krakově a BeSocial v Budapešti poskytuje klientům i řešení pro oblast V4.
„Agenturu přebírám v dobré kondici se zaběhnutým týmem šikovných lidí. Mým cílem bude maximalizovat potenciál stávajících klientů a etablovat agenturu ve výběrových řízeních i new business,“ uvedla Baránková pro MAM.