Agentura si od nových posil slibuje upevnění pozice silného strategického a byznysového partnera pro své klienty.
Po třinácti letech působení v Kaspen/Jung von Matt, kde byl jedním ze dvou managing partnerů a vedl klienty jako IKEA, Budějovický Budvar, Kooperativa nebo Volkswagen, přechází Luboš Jahoda do kreativní agentury VCCP. Působit zde bude na pozici business director a povede agenturní tým Albertu, s nímž VCCP dlouhodobě spolupracuje na transformaci značky a jejím budování.
„Albert je vyzyvatel tržních standardů v retailu, který prochází zásadní přeměnou. Být takovému klientovi za VCCP klíčovým partnerem je i pro mě nová výzva, na kterou se nesmírně těším,“ říká Jahoda.
Další posilou je Lazo Raftovski, který nově ve VCCP obsadí pozici seniorního strategického plánovače, a naváže tak na své působení v agentuře před sedmi lety. Tehdy v roli stratéga pracoval na značce O2.
„Stavíme na tom, co vnímáme jako své silné stránky a jsme si jistí, že Lazo i Luboš budou v tomto smyslu velkým přínosem pro strategický i accountský tým,“ vysvětluje záměr Helena de la Barre, výkonná ředitelka VCCP.
Raftovski dříve působil téměř pět let ve skupině PPF, kde měl na starosti strategické plánování, business repositioning a customer experience design značky Home Credit napříč světovými trhy. Specializuje se převážně na oblast telekomunikací, financí a online retailu. Jeho posledním působištěm je podle LinkedIn „head of business strategy“ v agentuře S5IVE.
„Na každý byznys se snažím nahlížet skrze komplexní zákaznickou zkušenost, což je kompetence, kterou se VCCP snaží globálně prosazovat čím dál víc. Věřím, že zde budu mít příležitost tuto oblast dál rozvíjet,“ říká ke svému novému působení Raftovski.