Danone znovu oživuje vlastní značku jogurtů. Bude reprezentovat udržitelnost

Společnost Danone uvádí na trh novinku v podobě jogurtu pod vlastní značkou Danone. Slibuje lahodnou chuť, lokální suroviny s velkými kousky ovoce a 100procentně recyklovatelný kelímek nabádající k třídění.

„Jogurt Danone jsme se rozhodli uvést z důvodu neustále se měnícího trhu s mléčnými výrobky. Náš nový jogurt se vyrábí v českém závodě v Benešově a jeho výrobou podporujeme i menší a lokální výrobce. Zároveň se tak navracíme k naší značce Danone v České republice, která byla spotřebiteli oblíbená. a obnovujeme tradici lokálně vyráběných jogurtů s ohledem na místní preference spotřebitelů,“ uvedla Katarína Palečková, external communication specialist CZ&SK Danone.

V rámci komunikace novinky nabádá společnost spotřebitele obal jogurtu po konzumaci správně vytřídit, aby dostal šanci na recyklaci. „Uvědomujeme si naši odpovědnost za obaly, které přinášíme na trh, a chceme podpořit cirkulární ekonomiku. Na obale samotného jogurtu je uveden QR kód, který vyzývá všechny k zapojení se do strategie společnosti s názvem Jedna planeta. Jedno zdraví. (One Planet.One Health). Značku Danone chceme využívat jako vlajkovou loď této naší strategie,“ uzavírá Palečková.

Nové jogurty mají jahodovou, meruňkovou a čokoládovou příchuť. Součástí řady je i bílý, neochucený jogurt. Jogurty se budou vyvážet i na Slovensko a do Maďarska. Danone zvolila u jogurtu obal z polypropylenu (PP), který je 100procentně recyklovatelný.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345