Červencový Cosmopolitan představí nový vizuální koncept a rubriky

Česká mutace měsíčníku Cosmopolitan z portfolia mediální skupiny Mafra červencovým číslem odhalí svůj redesign. Kromě změn ve vizuální podobě představí také nové pravidelné rubriky a nová jména v redakčním týmu. Za novým konceptem stojí šéfredaktorka Adéla Mazánková, která do vedení titulu přišla letos v březnu. 

„Životy dospělých mileniálek jsou sice plné protipólů, ale troufnu si říct, že nás všechny pojí to hlavní: touha žít naplno. Čtenářky Cosmopolitanu jsou dívky a ženy, které vědí přesně, co se jim líbí, ale nepřestávají kvůli tomu rozšiřovat své obzory a zkoušet nové věci. Právě naopak! Nová struktura, design a především obsahová strategie Cosmopolitanu to zohledňuje – udává směr, je průvodcem i kamarádkou, co naslouchá, ale hlavně: povzbuzuje a nebojí se růst společně se čtenářkami a vzájemně se posouvat. Naší misí je nejen inspirovat, ale i vtáhnout co nejvíce mladých hlasů a talentů přímo do centra dění, do tvorby časopisu,“ říká k novému pojetí titulu šéfredaktorka Adéla Mazánková.

Nová sofistikovanější vizuální podoba měsíčníku reflektuje trendy, které sleduje cílová skupina, ale zároveň navazuje na roky vydobytou identitu brandu a neztrácí ani špetku z DNA Cosmopolitanu.

Kromě redesignu titulu dochází také k posílení redakčního týmu. Na místo redaktorky nastoupila Anna Basiková, mezi současnými spolupracovníky nechybí designér Jan Černý, food influencerka Silvie Tiplicová nebo influencerka a podnikatelka Lucie Kratochvílová. Společně s novým týmem přibyly i nové pravidelné rubriky a změnou prošly i sociální sítě měsíčníku. 

Červencový Cosmopolitan na titulní straně představuje lokální hvězdu, zpěvačku Annet X. Ta je typickým reprezentantem nové generace mladých lidí, kteří vyrostli na internetu a učí se hledat vlastní hranice v době bez limitů. Propojuje tak svět online médií s tištěným obsahem.

Nové číslo časopisu Cosmopolitan je v prodeji od 24. června 2021.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia