Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Brašnářství Tlustý jde poprvé do televize

Rukodělnou výrobou a online prodejem známá společnost se chce TV reklamou „posunout o level výše“.

Společnost Brašnářství Tlustý, která je známa svou rukodělnou výrobou a online prodejem, připravila svou první televizní kampaň. „Online reklamu máme dobře nastavenou, ale potřebovali jsme se dostat o úroveň výše. A to bez televize nejde,“ říká k tomu Ivan Petrův, jednatel společnosti.

Kampaň vychází z jednoduchého faktu: výrobky Brašnářství Tlustý nejčastěji používají muži, ale nakupují je ženy. Jejím ústředním heslem je tedy slogan „Od žen pro muže“.

Reklama
ČEZ

Vzhledem k tomu, že Brašnářství Tlustý se objevuje v televizi poprvé, má kampaň dvě části. Jedna z nich pomáhá budovat povědomí o značce, druhá je aktuální nabídka. Poběží celý červen v TV a má též svou online verzi, jak je u Brašnářství Tlustý zvykem. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Haze, režie spotu se ujal Martin Kubalec. Mediální nasazení má na starosti Petr Majerik.

Vizitka kampaně:

Název: Od žen pro muže

Klient: Brašnářství Tlustý

Agentura: Haze

Tvůrčí tým: Martin Charvát, Tereza Hussarová

Kamera, režie: Martin Kubalec

Střih: Jakub Hussar

Mediální plánování: Petr Majerik

Picture of Jakub Křešnička

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. V Marketing & Media se věnuje převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)