Z prezidia Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace odešli Roman Němec a Zdeněk Navara, novou posilou je Ondřej Nádvorník.
Červnová valná hromada Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) se poprvé konala online. Volby asociace potvrdily ve funkci prezidenta na další tříleté období Pavla Brabce z agentury CommOnline. Brabec Asociaci vede od jejího založení v roce 1992. Díky vzniku před 29 lety je AČRA MK nejstarším profesním sdružením v Česku.
Pozici v prezidiu na vlastní žádost opustili Roman Němec z Ideas Advertising a Zdeněk Navara z agentury Holly. Novou posilou prezidia je Ondřej Nádvorník z Finley Agency. Ve vedení asociace dál zůstávají jako členové prezidia František Kolář z Euro – Agency, Martin Potůček z Guideline Digi & PR a Štěpán Wolde z Media One .
Za nového člena asociace byla přijata agentura Česká produkční, která v marketingu i PR působí již 27 let.
Valná hromada rovněž tradičně bilancovala a plánovala. AČRA MK bude například vedle standardního servisu pro své členy letos v září pořádat již 16. ročník odborné konference o digitalizaci, médiích a tvorbě DIGIMEDIA. Konat se bude ve spolupráci s Českou televizi a za podpory MPO, MK a RRTV. Na podzim si též více než 12 000 hlasujících zvolí svého nejoblíbenějšího herce a herečku v reklamě z téměř dvou stovek původních českých reklamních spotů. AČRA MK tuto anketu pořádá ve spolupráci s Nielsen Admosphere.