Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Benzina Orlen v kampani posiluje příslušnost k mateřské skupině

Síť čerpacích stanic připomíná silní spojenectví koncernem Orlen, umožňuje rozvoj a inovace. Sází mimo jiné na rozvoj konceptu rychlého občerstvení Stop Cafe.

Marketingová kampaň „Společně na cestě vpřed“ metaforicky zdůrazňuje partnerství mezi oběma značkami prostřednictvím interakce mezi generacemi a důrazem na partnerství, které je založeno na důvěře a spolupráci. Kampaň zahrnuje televizní spoty, propagaci online, na sociálních sítích, billboardech a dalších reklamních nosičích.

„Benzina Orlen patří do velké mezinárodní sítě s téměř třemi tisíci čerpacích stanic v pěti zemích a dlouhodobě se opírá o finanční zázemí a obchodní zkušenosti sdílené v rámci mezinárodního koncernu Orlen. Právě díky tomuto silnému zázemí prošly typické bíločervené čerpací stanice v posledních letech mohutným rozvojem,“ říká Marek Zouvala, ředitel sítě čerpacích stanic Benzina Orlen.

Reklama
ČEZ

Benzina ORLEN je s 420 čerpacími stanicemi lídrem českého trhu. Do rozvoje sítě a zavádění gastronomického konceptu Stop Cafe v posledních letech pravidelně investuje miliardu korun ročně. Rychlým občerstvením Stop Cafe je v současnosti vybaveno už 313 stanic, přičemž se i nadále počítá s jeho rozšiřováním.

S konceptem rychlého občerstvení síť vstoupila do segmentu tradičních kamenných prodejen, když v pražském Karlíně otevřela první obchod s rychlým občerstvením Stop Cafe. Do konce letošního roku plánuje otevření dalších dvou obchodů v Praze a následně expanzi do dalších měst.

„Právě občerstvení je pro nás nejrychleji rostoucím segmentem, jehož objem prodeje od roku 2012 vzrostl o více než 300 procent. Rozsáhlou nabídku našeho rychlého občerstvení stále rozšiřujeme stejně jako doplňkové služby pro zákazníky. V loňském roce jsme proto spustili novou mobilní aplikaci Benzina s věrnostním programem, do které jsme nově přidali i možnost platby za tankování přímo u tankovacího stojanu prostřednictvím Tankarty Business. Zákazníci jistě také ocení možnost platby za veškeré potraviny a občerstvení pomocí stravenkových karet,“ dodal Marek Zouvala.

Nadnárodní koncern Orlen provozuje více než 2 800 čerpacích stanic v pěti zemích – v Polsku, Německu, Litvě, Česku a Slovensku. Od roku 2005 byl ORLEN majoritním akcionářem skupiny Unipetrol a v roce 2018 se stal jejím jediným vlastníkem.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)