Skupina Ewing svůj podíl snížila na 30 procent, Drábek má nyní 65 procent. Novou partnerkou je s pěti procenty Veronika Pešková.
Kreativní a strategická agentura BeefBrothers mění od 1. června vlastnickou strukturu. Většinovým podílníkem se stává Ondřej Drábek s podílem 65 procent, Ewing Group drží 30 procent a novým partnerem se s pěti procenty stává dosavadní account directorka agentury Veronika Pešková.
„Změny ve vlastnické struktuře jsou výsledkem našeho dlouhodobého plánu a historických dohod s Ondřejem Drábkem,“ uvedla Pavlína Rieselová za Ewing Group. Skupina dosud v agentuře BeefBrothers držela podíl 51 procent, Drábek 49 procent.
„Bylo logické provést změnu právě nyní společně s přijetím nového partnera. Veronika Pešková si podíl zaslouží díky svému dlouhodobému přínosu pro firmu,“ dodal Drábek.
Agentura BeefBrothers funguje od roku 2008, mezi její poslední kampaně patří například dubnová série spotů Agresivita zabíjí pro ČAP a BESIP s Tigranem Hovakimyanem v roli instruktora autoškoly. Dalšími klienty jsou například značky Bohemia Chips, Concept, CA Immo, AAA Auto či Loterie Korunka.