Agentura vstupuje na trh po více než roce příprav, vede ji Pavel Paradýs. Klienty jsou například Tescoma, Sconto nebo Astratex.
Novou agenturu tvoří dvacet specialistů v čele s Pavlem Paradýsem, který měl v Acomware poslední dva roky na starost vybudování samostatného týmu specializujícího se na výkonnostní marketing a správu obsahu na sociálních sítích. Nyní se stává šéfem nové značky Blueglue.
„Acomware je historicky spojován s výkonem či prací s daty. Už dlouhou dobu ale klademe stejný důraz také na kreativu a obsah, což dokazují komplexní kampaně, které jsme realizovali pro naše klienty. Nová agentura je tak pro nás logickým vyústěním této cesty,“ vysvětluje David Vurma, CEO společnosti Acomware.
Oficiální start agentury Blueglue přišel po více než roce příprav, jejichž finálním krokem bylo spojení dvou dynamicky se rozvíjejících oddělení, která za poslední rok vyrostla o více než 360 procent.
Soustředí se na komplexní kreativní řešení, budování vizuálních identit, tvorbu obsahu nebo videoprodukci. Nejde však jen o online aktivity, ale také o produktový design, video spoty pro TV, produkci OOH či celkovou realizaci komunikačních kampaní. Další významnou oblastí služeb jsou sociální sítě, a to jak z výkonnostního, tak obsahového hlediska. Agentura má též vlastní produkční studio s livestreamovací technikou pro webináře či konference.
„Už pracujeme pro významné klienty, u nichž hraje kreativa důležitou roli jak v brandových, tak výkonnostních kampaních a zákaznické retenci. Vycítili jsme potřebu flexibility a specializace na tvorbu obsahu. Naší silnou stránkou není jen kreativita a skvělá práce s obsahem, odlišuje nás i byznysový pohled na marketing a přesah do marketingové strategie,“ dodává Pavel Paradýs, šéf Blueglue.
Služby agentury již využívají společnosti jako například Officeo | Office Depot, Tescoma, Mobil.cz, Sconto nebo Astratex.
Se startem Blueglue se Paradýs pochlubil i na LinkedIn, kde uvedl, že s myšlenkou na založení kreativní agentury přišel krátce po svém nástupu do Acomware. Tam působí od července 2019, když přešel ze společnosti Mafra, pod níž Acomware spadá. Na pozici head of social innovation se svým týmem staral o strategický rozvoj značek na sociálních sítích. Podílel se na kampaních Unilever, Big Shock, Becherovka či Sazka. Před tím působil též v agenturách Socialsharks a Story TLRS.