Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

A 11 vydalo ročenku Minipivovary a na přelomu roku bude oceňovat nejlepší

Společnost A 11 vydala další z řady ročenek Premium Guide, tentokrát věnovanou minipivovarům a unikátním pivním místům v Česku.

Magazín, který na 128 stranách mapuje 50 pozoruhodných řemeslných pivovarů,  vznikal pod vedením Víta Schmarce, autora pořadu Pivní skaut a Tomáše Stejskala. Každý profil přináší nejen popis pivovaru, ale i jméno sládka, adresu, řadu fotografií nebo kapacitu varny.

„Záměrem našeho pivního průvodce je zachytit, v jakém stavu se české pivovarnictví nachází. Do profilové části jsme vybrali místa, za nimiž stojí poutavé osobní příběhy, architektonické proměny a samozřejmě kvalitní nabídka piv. Věříme, že Premium Guide se stane cenným společníkem při plánování výletů do hospod a pivoték a že nadcházející sezóna bude ve znamení pivovarského vzkříšení,“ dodává Schmarc.

Reklama
Abovalve

Ročenka Minipivovary je inspirací i pro nové oborové ocenění Unikátní pivní místo, které vzniká v produkci vydavatelství A 11. Jeho cílem je podpořit malé lokální minipivovary, hospody a pomoci s výběrem kvalitních piv spotřebitelům. Součástí ocenění bude kromě možnosti používat titul Unikátní pivní místo i kampaň v lokálních titulech Náš Region, profilový rozhovor se sládkem a majitelem pivovaru a prezentace v magazínu, který k ocenění vyjde. Web pivnimista.cz s termíny, porotou a detailním popisem ocenění bude spuštěn během několika týdnů.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)