Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

WMC / Grey hlásí nové klienty

Agentura získala čtyři nové klienty: Baťa, L’Oréal, Imperial Tobacco a Braník. Prodloužila a rozšířila též spolupráci s brandy Kofoly, Vitanou a PRE.

Pro značku Baťa se WMC / Grey stává globální digitální agenturou. Bude tak vytvářet a řídit komunikaci značky v on-line prostředí s celosvětovým dosahem na více než 70 trzích světa. „Věřím, že to bude skvělá spolupráce. Značku Baťa hodláme komunikačně posunout na další level. V tom nám pomohou všechny naše zkušenosti a know-how v oblasti digitálních služeb nejen na domácím trhu, ale celosvětově,“ přibližuje novou spolupráci Jan Plajner, business development director WMC / Grey.

Digitální komunikaci bude agentura nově zajišťovat i pro značku Garnier, patřící pod společnost L’Oréal. Po vítězství v tříkolovém tendru se bude o kampaně starat na českém, slovenském i maďarském trhu.

Reklama
ČEZ

Do portfolia si WMC /Grey připsala i jednoho síťového klienta – ve spolupráci s Grey London odstartuje na českém trhu komunikační kampaň pro launch nového produktu společnosti Imperial Brands. „Komunikační koncept se propíše do všech kanálů, tedy ATL, digitálu i in-store,“ upřesnila Adéla Krausová, výkonná ředitelka agentury.

Vítězství v tendru má WMC / Grey za sebou též v případě komunikace piva Braník. Pro něj už představila koncept branických rytířů. TV koncept se pak dále rozvíjí v on-line prostředí a pokračuje i do in-store. Koncept branických rytířů aspiruje na dlouhodobější komunikační linku. „Braník jsme si v agentuře děsně přáli. A věřím, že nám značka sedla. Koncept v tendru skóroval u nás v agentuře, u klienta i v testech,“ dodává David Suda, creative director agentury WMC / Grey.

Do roku 2021 WMC / Grey také vstoupila jako agentura zajišťující komunikaci brandu Rajec z portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko. Rozvíjí také komunikaci značky Kláštorná Kalcia či Semtex. Dál rovněž rozvíjí kampaně pro společnosti Vitana a Pražská energetika.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)