Agentura získala čtyři nové klienty: Baťa, L’Oréal, Imperial Tobacco a Braník. Prodloužila a rozšířila též spolupráci s brandy Kofoly, Vitanou a PRE.
Pro značku Baťa se WMC / Grey stává globální digitální agenturou. Bude tak vytvářet a řídit komunikaci značky v on-line prostředí s celosvětovým dosahem na více než 70 trzích světa. „Věřím, že to bude skvělá spolupráce. Značku Baťa hodláme komunikačně posunout na další level. V tom nám pomohou všechny naše zkušenosti a know-how v oblasti digitálních služeb nejen na domácím trhu, ale celosvětově,“ přibližuje novou spolupráci Jan Plajner, business development director WMC / Grey.
Digitální komunikaci bude agentura nově zajišťovat i pro značku Garnier, patřící pod společnost L’Oréal. Po vítězství v tříkolovém tendru se bude o kampaně starat na českém, slovenském i maďarském trhu.
Do portfolia si WMC /Grey připsala i jednoho síťového klienta – ve spolupráci s Grey London odstartuje na českém trhu komunikační kampaň pro launch nového produktu společnosti Imperial Brands. „Komunikační koncept se propíše do všech kanálů, tedy ATL, digitálu i in-store,“ upřesnila Adéla Krausová, výkonná ředitelka agentury.
Vítězství v tendru má WMC / Grey za sebou též v případě komunikace piva Braník. Pro něj už představila koncept branických rytířů. TV koncept se pak dále rozvíjí v on-line prostředí a pokračuje i do in-store. Koncept branických rytířů aspiruje na dlouhodobější komunikační linku. „Braník jsme si v agentuře děsně přáli. A věřím, že nám značka sedla. Koncept v tendru skóroval u nás v agentuře, u klienta i v testech,“ dodává David Suda, creative director agentury WMC / Grey.
Do roku 2021 WMC / Grey také vstoupila jako agentura zajišťující komunikaci brandu Rajec z portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko. Rozvíjí také komunikaci značky Kláštorná Kalcia či Semtex. Dál rovněž rozvíjí kampaně pro společnosti Vitana a Pražská energetika.