Zákaznická zkušenost rozhoduje o úspěchu firmy čím dál více. O tom, jak zajistit, aby byla co nejčastěji skvělá a aby si vaši značku zákazníci vybrali znovu, se bude hovořit 11. května na SAP Customer Experience Summitu.
Konference se uskuteční virtuálně, je otevřená všem zájemcům a účast na ní je zdarma. Řečníci vás provedou aktuálními trendy na trhu a tím, jak porozumět vašim zákazníkům, komunikovat s nimi a poskytovat osobní, důvěryhodnou a propojenou zákaznickou zkušenost. V prezentacích se s vámi podělí o skutečné příběhy zákazníků se skutečnými lidmi, které se odehrávají tady u nás, ve střední a východní Evropě. Mezi řečníky vystoupí mimo jiné například Tomáš Vala, ředitel společnosti Siko, Miša Živić, ředitel firmy Leanpay, Artur Jezikorski, ředitel IT ze společnosti Pfleiderer Polska, nebo Susan O’Gorman, globální ředitelka divize Costumer Insight v Kantaru. Celou akcí bude provázet Edyta Malesza-Malatrat, marketingová ředitelka pro střední a východní Evropu firmy SAP, a Reinhard Harter, vice prezident pro CX pro střední a východní Evropu v SAP. Všechny potřebné informace včetně registračního formuláře naleznete na webových stránkách akce.