Nový vizuální styl společnosti SAB Aerospace, kterého se ujala designérka Karolína Petrů s kolegy ze studia David Geč, má za cíl zatraktivnit značku pro partnery a veřejnost a pomocí jednoduchého layoutu prezentovat seriózní témata.
Podle tvůrců nové identity veřejnost neví, že se v Brně „dějí věci překračující naši atmosféru“, a to se tedy snaží změnit. Nejdříve došlo k úpravě loga. To muselo ovšem zůstat zachované, protože firma SAB Aerospace je součástí italského holdingu SAB, jehož logo používá. Karolína Petrů vytvořila plynulejší elipsu, odstranila nečitelnou raketku, vycentrovala a změnila font části názvu „Aerospace“.
Následně přišla na řadu volba barevnosti, která je velice výrazná. Layout pak sjednotil celou komunikaci firmy, včetně kampaně, na níž se podílel rovněž Josef Káles ze studia David Geč. Podle tvůrců kampaň využívá typických brněnských „artefaktů“ a kombinuje je s vesmírem a třeba i filmovými hláškami. „Vznikají nepřehlédnutelné bizarní koláže.“
Novou komunikaci doplňuje slogan „Děláme space!“, který vznikl v rámci úvodních hovorů s tvůrci. Větu pronesl marketingový manažer firmy SAB Aerospace při otázce, co vlastně firma dělá. SAB Aerospace vyvíjí a vyrábí komponenty pro mezinárodní organizace, kosmické agentury a firmy působící ve vesmírném průmyslu.