Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vesmír jako Brno! SAB Aerospace má novou firemní identitu

Nový vizuální styl společnosti SAB Aerospace, kterého se ujala designérka Karolína Petrů s kolegy ze studia David Geč, má za cíl zatraktivnit značku pro partnery a veřejnost a pomocí jednoduchého layoutu prezentovat seriózní témata.

Podle tvůrců nové identity veřejnost neví, že se v Brně „dějí věci překračující naši atmosféru“, a to se tedy snaží změnit. Nejdříve došlo k úpravě loga. To muselo ovšem zůstat zachované, protože firma SAB Aerospace je součástí italského holdingu SAB, jehož logo používá. Karolína Petrů vytvořila plynulejší elipsu, odstranila nečitelnou raketku, vycentrovala a změnila font části názvu „Aerospace“.

Následně přišla na řadu volba barevnosti, která je velice výrazná. Layout pak sjednotil celou komunikaci firmy, včetně kampaně, na níž se podílel rovněž Josef Káles ze studia David Geč. Podle tvůrců kampaň využívá typických brněnských „artefaktů“ a kombinuje je s vesmírem a třeba i filmovými hláškami. „Vznikají nepřehlédnutelné bizarní koláže.“

Reklama
ČEZ

Novou komunikaci doplňuje slogan „Děláme space!“, který vznikl v rámci úvodních hovorů s tvůrci. Větu pronesl marketingový manažer firmy SAB Aerospace při otázce, co vlastně firma dělá. SAB Aerospace vyvíjí a vyrábí komponenty pro mezinárodní organizace, kosmické agentury a firmy působící ve vesmírném průmyslu.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)