Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Stanice Radiožurnál Sport zapojila do kampaně tenistku Plíškovou nebo hokejistu Procházku

Český rozhlas 21. května odstartoval vysílání první ryze sportovní rozhlasové stanice v Česku – Radiožurnálu Sport. Znalost a poslechovost nové stanice podpoří reklamní kampaň, která vyzve sportovní fanoušky k poslechu sportu přes digitální rádio DAB+ či internet.

„Radiožurnál Sport má za sebou již teasovací část kampaně, která od začátku května informovala o termínu startu nové stanice a možnostech jejího poslechu. Na ni navazuje rozsáhlá kampaň s headlinem Nové sportovní rádio, jejímiž ambasadory jsou tenistka Karolína Plíšková, judista Lukáš Krpálek, skateboardista Maxim Habanec a hokejista Martin Procházka, který na stanici působí také jako moderátor. Claimem stanice a také celé kampaně je Poslouchej sport,“ řekl Jiří Hošna, ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu. Druhá fáze kampaně zahrnuje TV, OOH, online i print a potrvá do konce června.

https://www.youtube.com/watch?v=VkUWwstxdkI

Začátkem letních prázdnin se komunikace zaměří na jednotlivé programové priority pod hlavičkou sloganu „Poslouchej sport“. Kampaň bude pokračovat ve stejném mediálním mixu. Připojí se další tváře z řad sportovců, jako jsou oštěpařka Nikola Ogrodníková, lezec Adam Ondra a plavec Arnošt Petráček.

Reklama
ČEZ

Radiožurnál Sport zahájil vysílání začátkem mistrovství světa v hokeji 21. května 2021. Jde o sportovní stanici Českého rozhlasu, která vysílá v pásmu DAB+, na internetu, v mobilní aplikaci mujRozhlas a televizním pásmu DVB-T2. Programovou náplň tvoří přenosy velkých sportovních událostí, vstupy ze stadionů, magazíny o profesionálním i amatérském sportu, rozhovory, reportáže, zpravodajské relace a hudba.

Kreativa kampaně vznikla kompletně v Českém rozhlase. Vizuální styl navrhla Eliška Fenclová z Grafického studia Českého rozhlasu. Autory scénáře TV spotů jsou šéfredaktor stanice Ondřej Suchan a režisér multimédií Českého rozhlasu Josef Tuka, který je také jejich režisérem. Produkci kampaně zajišťuje marketing Českého rozhlasu.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)