Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Soutěž Lemur zná finalisty, nejvíce šancí má Ogilvy

© APRA

Na shortlist České ceny za Public Relations se ve 31 kategoriích probojovalo 133 prací a 11 tiskových mluvčích.

Do šestnáctého ročníku oborové soutěže LEMUR, kterou pořádá Asociace public relations (APRA), dorazilo rekordních 385 přihlášek, které hodnotilo osm komisí složených z více jak padesátky odborníků na public relations a komunikaci. Z prvního kola hodnocení se do finále probojovalo 133 prací, z nichž nejvyšší počet nominací získala agentura Ogilvy (14 projektů na shortlistu) následovaná agenturami AMI Communications (12), PR.Konektor (9), AC&C PR a Svengali Communications (obě mají po sedmi). Součástí soutěže je i kategorie Tiskový mluvčí roku a v ní se mezi finalisty probojovalo 11 profesionálů ze soukromého sektoru a státní správy.

Celý shortlist se všemi finalisty najdete zde.

Reklama
ČEZ

Hodnocení projektů probíhalo i v letošním ročníku v důsledku vládních restrikcí online. „Po loňské zkušenosti jsme systém on-line hodnocení dále vyladili a uvažujeme o tom, že jej v této podobě ponecháme i do budoucna. Kvalita hodnocení nijak neutrpěla a organizátoři i porotci šetří oproti fyzickému setkávání spoustu času “ říká člen výkonné rady APRA Václav Pavelka zodpovědný za soutěž Lemur.

Kvůli vládním opatřením pak proběhne online i letošní vyhlášení cen, které se uskuteční 17. června. „Jediné, na co se můžeme u vládních restrikcí spolehnout, je jejich nepředvídatelnost a neustálé změny. Držet se původního plánu na klasický ceremoniál, kterého se v roce před pandemií účastnilo téměř 500 lidí, by znamenalo být rukojmími současné nejistoty a riskovat vysoké finanční ztráty. Proto i v případě slavnostního vyhlášení ještě letos zůstaneme u online přenosu” doplnil Václav Pavelka a slíbil, že v srpnu APRA operativně zorganizuje neformální setkání profesní komunity nazvané Lemur Afterparty.

V každé kategorii budou z pětice nominovaných finalistů vyhlášeni tři medailisté, u bude uděleno ocenění Absolutnímu vítězi, cenu za přínos oboru public relations a také budou vyhlášeni dva nejlepší tiskoví mluvčí.  Večerem bude provázet moderátor Petr Suchoň.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)