Novým CEO plzeňské skupiny Outdoor koncept, známé především díky outdoorové značce Hannah a maloobchodní sítí Rock Point, je Marek Kýhos. Firmu dosud řídil její zakladatel Stanislav Krpejš, který se bude více věnovat otázkám strategického rozvoje skupiny
Úkolem Marka Kýhose bude dále standardizovat řízení celé skupiny a vytvořit tak prostor pro plánovaný rozvoj e-commerce a zaměření se na zvýšení vnitřní efektivity společnosti, která vyváží sportovní zboží do téměř 30 zemí na třech kontinentech a pod níž spadá také retailová síť obchodů Rock Point. Ta u nás kromě outdoorových e-shopů provozuje na 40 kamenných prodejen.
Kýhos působil ve vedení významných korporátních skupin. Ve skupině Škoda Transportation byl v pozici skupinového finančního ředitele zodpovědný především za financování, treasury a rozvojové aktivity. Stejně tak ve zdravotnické skupině Agel byl zodpovědný za finanční řízení, financování a investice. Několik let pracoval pro Evropskou banku pro obnovu a rozvoj (EBRD) se sídlem v Londýně, kam přestoupil z investičního fondu spravovaného britskou bankou Flemings. Cenné profesní zkušenosti si v mezičase ještě prohloubil při studiu v kanadské Ottavě a ve Velké Británii a v letech 2008-2009 byl jmenován jedním z nejlepších treasurerů ČR.
Také ve společnosti Outdoor Concept bude jeho úloha spojena hlavně s finančním řízením a rozvojem jednotlivých firem celé skupiny. Ta zaštiťuje vývoj, výrobu a distribuci jak vlastních značek oblečení a vybavení pro volný čas (Hannah, Rafiki), tak těch zahraničích. Jedná se o značky Keen, Osprey, Garmont, Julbo, Smartwool, Matt, Tatonka a další.
„Nadhled a důraz na detail, který je pro výsledek rozhodující. Poctivý trénink a ambice uspět a posouvat se dál. Takhle znám Marka z našich společných sportovních let a cením si jeho profesionálních zkušeností i osobního nastavení,“ říká Stanislav Krpejš.