Skupinu Outdoor Concept bude řídit Marek Kýhos

Novým CEO plzeňské skupiny Outdoor koncept, známé především díky outdoorové značce Hannah a maloobchodní sítí Rock Point, je Marek Kýhos. Firmu dosud řídil její zakladatel Stanislav Krpejš, který se bude více věnovat otázkám strategického rozvoje skupiny

Úkolem Marka Kýhose bude dále standardizovat řízení celé skupiny a vytvořit tak prostor pro plánovaný rozvoj e-commerce a zaměření se na zvýšení vnitřní efektivity společnosti, která vyváží sportovní zboží do téměř 30 zemí na třech kontinentech a pod níž spadá také retailová síť obchodů Rock Point. Ta u nás kromě outdoorových e-shopů provozuje na 40 kamenných prodejen.

Kýhos působil ve vedení významných korporátních skupin. Ve skupině Škoda Transportation byl v pozici skupinového finančního ředitele zodpovědný především za financování, treasury a rozvojové aktivity. Stejně tak ve zdravotnické skupině Agel byl zodpovědný za finanční řízení, financování a investice. Několik let pracoval pro Evropskou banku pro obnovu a rozvoj (EBRD) se sídlem v Londýně, kam přestoupil z investičního fondu spravovaného britskou bankou Flemings. Cenné profesní zkušenosti si v mezičase ještě prohloubil při studiu v kanadské Ottavě a ve Velké Británii a v letech 2008-2009 byl jmenován jedním z nejlepších treasurerů ČR.

Také ve společnosti Outdoor Concept bude jeho úloha spojena hlavně s finančním řízením a rozvojem jednotlivých firem celé skupiny. Ta zaštiťuje vývoj, výrobu a distribuci jak vlastních značek oblečení a vybavení pro volný čas (Hannah, Rafiki), tak těch zahraničích. Jedná se o značky Keen, Osprey, Garmont, Julbo, Smartwool, Matt, Tatonka a další.

„Nadhled a důraz na detail, který je pro výsledek rozhodující. Poctivý trénink a ambice uspět a posouvat se dál. Takhle znám Marka z našich společných sportovních let a cením si jeho profesionálních zkušeností i osobního nastavení,“ říká Stanislav Krpejš.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia