Škoda Auto připravila ve spolupráci s reklamní agenturou Zaraguza televizní kampaň na MS v hokeji 2021. Hlavní roli v sérii spotů, tatínka zapáleného do hokeje, ztvárnil herec Saša Rašilov. Celkem byly připraveny tři spoty pro český a tři spoty pro globální trh.
Nová kampaň automobilky, která je oficiálním hlavním partnerem akce už 29 let v řadě, diváci uvidí právě během hokejových zápasů. Spoty, ve kterých diváci sledují rodinu fanoušků, jsou příběhově stavěny na podobnosti hokejové situace a funkce některého z asistentů vozů Škoda s claimem: “I mistři světa ocení asistenci.” Hlavní postavu tatínka ztvárnil Saša Rašilov, který diváky dost možná překvapí komediální rolí, která pro něj není úplně typická.
„Sponzorem mistrovství světa v ledním hokeji IIHF jsme od roku 1993, letos je to tedy už po 29. v řadě. Díky tomu držíme i světový rekord v délce hlavního sponzorství v historii sportovních mistrovství světa. Dlouhodobě podporujeme i českou hokejovou reprezentaci. Proto jsou pro nás spoty kombinující nadsázku podtrženou skvělým výkonem Saši Rašilova a technické funkce našich vozů ideální volbou,“ říká Eva Mašková z oddělení marketingu Škoda Auto Česká republika.
V rámci kampaně byly natočeny tři dvaceti sekundové TV spoty pro Česko a tři půl minutové TV spoty pro ostatní trhy a řada recutů určených pro online. V Českých spotech je komunikačním vozem nová, plně elektrická Škoda Enyaq iV, pro další trhy je to navíc i Škoda Karoq. Spoty běží ve vysílání České televize v rámci komerčních přestávek.
Koncept připravila pražská Zaraguza, která je od roku 2019 jednou ze dvou hlavních ATL agentur českého zastoupení ŠKODA AUTO. Spolupráce agentury a klienta začala již v roce 2013. Produkci televizních spotů zajistila produkce Flux Films s režisérem Adamem Vopičkou a kameramanem Radimem Střelkou.
Credentials:
Klient: Škoda Auto
Agentura: Zaraguza
Creative Director: Kateřina Huňová
Copywriter: Judita Ružičková, Bára Šimoníková, Michal Krhut
Produkce: Flux Films
Režie: Adam Vopička
Kamera: Radim Střelka