Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Rostoucí Proficio povede v Praze Lukáš Cikánek

Marketingová konzultační společnost meziročně vzrostla o 60 procent a posiluje pražský tým, který povede strategický ředitel Lukáš Cikánek.

V návaznosti na úspěšné období společnost Proficio letos cílí na obrat přes 100 milionů, otevírá nové kanceláře a posiluje svůj pražský tým, jenž se stará o klienty jako je pojišťovna Direct nebo firma Manboxeo. Do jeho čela se nově postaví strategický ředitel Lukáš Cikánek.

„Na poli konzultačních a digitálních služeb patří společnost Proficio mezi silné a ambiciózní hráče. Já se velice těším, až ji společnými silami posuneme ještě dál a staneme se tak jedničkou mezi českými marketingovými společnostmi,“ říká Lukáš Cikánek, digital strategy director ve společnosti Proficio.

Reklama
Know

Cikánek má za sebou kariéru ve firmách jako Seznam či Ahold Czech Republic (Albert). Do Proficia přestoupil letos v únoru po více jak třech letech strávených ve společnosti Marketup, v níž nejprve působil na pozici project manager a posléze jako digital strategist. V Proficiu se bude věnovat zejména komunikačním strategiím a rozvoji strategického partnerství s největšími klienty.

„Obzvlášť v consultingu platí, že jste tak silní, jako je váš tým a Lukáš je pro nás bezesporu obrovskou posilou. Naší vizí je dál rozšiřovat tým stratégů a je perfektní, že s Lukášem jej navíc obohatíme o nové know-how z marketingové komunikace i zkušenostmi z jiných vertikál. Napomůže tak plánované oborové specializaci strategického týmu, která nám umožní jít ve spolupracích ještě více do hloubky,“ dodal Petr Halík, CEO společnosti Proficio.

Jeho firma si dává za cíl dál rozšiřovat svou expertízu, a to pomocí akvizice nových brandů. Prvním z nich bylo studio Porta Design v roce 2020, další budou oznámeny v průběhu tohoto roku. Společnost, jejíž tým v současné chvíli čítá přes 100 lidí a také neustále roste, dále zainvestuje i do rozvoje v rámci Business Intelligence.

Společnost také hned ze začátku roku 2021 rozšířila řady svých klientů – nově například pracuje pro pojišťovnu Direct nebo platební instituci Roger, v roce 2021 plánuje navázat další spolupráce.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu