Kaufland spustil nový komunikační kanál. Jako první obchodní řetězec v České republice má profil na sociální síti TikTok. Současně s tím odstartoval cenovou kampaň Robin Food – Král košíků.
„Zábavnými prvky a motivy kampaně Robin Food chceme zvýšit aktivitu na našich sociálních sítích. Zatím se jedná o pilotní projekt pro následující tři týdny, následně TikTok síť v našich kampaních plánujeme využívat pravidelně,“ uvedla Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland.
Kampaň Robin Food – Král košíků je inspirována motivy světoznámé postavy zbojníka Robina Hooda, který bohatým bral a chudým dával, což prakticky platí i v tomto případě. Jako hrdina nové cenové akce přichází v zábavných spotech, aby zákazníky zachránil před předraženými produkty – a tím učinil svět trochu spravedlivější a levnější. „Právě s obsahem kampaně jako je Robin Food jsme se mohli vydat na další sociální síť TikTok. Primární část komunikace poběží skrze dvě videa, krátké příběhy Robina Fooda a jeho družiny. Věříme, že i takto zábavná kampaň může být propojena s našimi produkty,“ myslí si Maierl.
Hlavními postavami kampaně jsou Sir Robin Food, ochránce zákazníků a mstitel ošizených snažící se všem zajistit levný a spravedlivý nákup. V jeho družině operují také pán cen Ivan Šetrný a Jeník Ceník, který nechybí na žádných cenových dobrodružstvích a jeho oblíbené recepty jsou vždy trefou do černého. Tahle povedená parta s velkou dávkou humoru dokazuje, že i za pár zlatých může zákazník získat tu nejlepší kvalitu.
TikTok v Česku alespoň jednou měsíčně navštíví 1,3 milionu uživatelů. Kaufland chce kampaní Robin Food oslovit hlavně mladší cílovou skupinu konzumující především zábavná videa či hudební a taneční výzvy na sociálních sítích.