Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Robin Food – Král košíků z Kauflandu kontroluje účtenky a dobývá TikTok

Kaufland spustil nový komunikační kanál. Jako první obchodní řetězec v České republice má profil na sociální síti TikTok. Současně s tím odstartoval cenovou kampaň Robin Food – Král košíků.

„Zábavnými prvky a motivy kampaně Robin Food chceme zvýšit aktivitu na našich sociálních sítích. Zatím se jedná o pilotní projekt pro následující tři týdny, následně TikTok síť v našich kampaních plánujeme využívat pravidelně,“ uvedla Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland.

https://www.youtube.com/watch?v=70G-66suvw8

Kampaň Robin Food – Král košíků je inspirována motivy světoznámé postavy zbojníka Robina Hooda, který bohatým bral a chudým dával, což prakticky platí i v tomto případě. Jako hrdina nové cenové akce přichází v zábavných spotech, aby zákazníky zachránil před předraženými produkty – a tím učinil svět trochu spravedlivější a levnější. „Právě s obsahem kampaně jako je Robin Food jsme se mohli vydat na další sociální síť TikTok. Primární část komunikace poběží skrze dvě videa, krátké příběhy Robina Fooda a jeho družiny. Věříme, že i takto zábavná kampaň může být propojena s našimi produkty,“ myslí si Maierl.

Reklama
MMcite
https://www.youtube.com/watch?v=2SWGhA5Xl3U

Hlavními postavami kampaně jsou Sir Robin Food, ochránce zákazníků a mstitel ošizených snažící se všem zajistit levný a spravedlivý nákup. V jeho družině operují také pán cen Ivan Šetrný a Jeník Ceník, který nechybí na žádných cenových dobrodružstvích a jeho oblíbené recepty jsou vždy trefou do černého. Tahle povedená parta s velkou dávkou humoru dokazuje, že i za pár zlatých může zákazník získat tu nejlepší kvalitu.

TikTok v Česku alespoň jednou měsíčně navštíví 1,3 milionu uživatelů. Kaufland chce kampaní Robin Food oslovit hlavně mladší cílovou skupinu konzumující především zábavná videa či hudební a taneční výzvy na sociálních sítích.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)