Najít v životě rovnováhu a umět si užít chvíle s přáteli jde i pokud jste světová superstar známá v každém koutě planety. A jak Nadal ve skromném klipu ukazuje, není k tomu třeba hotelových penthousů nebo velkých jachet, stačí třeba stan, když je k ruce dobře vychlazené pivko. V tomto případě tedy Amstel.
Jeden ze Svaté trojice tenisu posledních pětadvaceti let a nejlepší antukový hráč historie Rafael Nadal, podepsal letos tříletý kontrakt se značkou Amstel patřící pod skupinu Heineken, aby jako její ambasador propagoval nízkokalorická a nealkoholická piva Amstel Ultra, Amstel 0.0, Amstel Ultra Seltzer and Amstel Malta Ultra. Jde o jeho první spolupráci se značkou piva a pomoci má především v globální ofenzivě značky. Reklama poběží v televizi a online kanálech.
Dvacetinásobný grandslamový vítěz byl sice známý tím, že vítězství slavil sprškou šampaňského, v nové kampani zdůrazňuje důležitost umírněnosti a zodpovědné konzumace alkoholu. Během pandemie měl prý španělský tenista čas přemýšlet o rovnováze v životě a také důležitosti blízkosti rodiny a přátel s nimiž si pivo rád dá.
„Jsem rád, že jsem se pro několik příštích let spojil s Amstel Ultra, uplynulý rok přinesl všem z nás mnoho výzev a je je důležitější než kdy jindy nalézt v životě správnou rovnováhu. Jako tenista žiju velmi aktivní a zaneprázdněný život, na druhou stranu si i díky tomu umím užít chvíle s blízkými,“ uvedl Nadal.
„Vnímání luxusu se pro dnešní publikum posunulo od statusových věcí k jednoduchým zážitkům, jako třeba jak skutečně využít svůj čas s přáteli a rodinou. Je jasné zaměření na svobodu volby a zkoumání skutečných životních potěšení. Dělali jsme si velký průzkum, z nějž Rafael vyšel jako vzor pro naši cílovou skupinu tvrdě pracujícíh ale umírněně pijících spotřebitelů,“ uvedl global brand director Amstelu Bernardo Spielmann ke kampani „Vyberte si způsob života“.