Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Rafa Nadal si užívá „pravého luxusu“ v nové reklamě na Amstel

Najít v životě rovnováhu a umět si užít chvíle s přáteli jde i pokud jste světová superstar známá v každém koutě planety. A jak Nadal ve skromném klipu ukazuje, není k tomu třeba hotelových penthousů nebo velkých jachet, stačí třeba stan, když je k ruce dobře vychlazené pivko. V tomto případě tedy Amstel.

Jeden ze Svaté trojice tenisu posledních pětadvaceti let a nejlepší antukový hráč historie Rafael Nadal, podepsal letos tříletý kontrakt se značkou Amstel patřící pod skupinu Heineken, aby jako její ambasador propagoval nízkokalorická a nealkoholická piva Amstel Ultra, Amstel 0.0, Amstel Ultra Seltzer and Amstel Malta Ultra. Jde o jeho první spolupráci se značkou piva a pomoci má především v globální ofenzivě značky. Reklama poběží v televizi a online kanálech.

Dvacetinásobný grandslamový vítěz byl sice známý tím, že vítězství slavil sprškou šampaňského, v nové kampani zdůrazňuje důležitost umírněnosti a zodpovědné konzumace alkoholu. Během pandemie měl prý španělský tenista čas přemýšlet o rovnováze v životě a také důležitosti blízkosti rodiny a přátel s nimiž si pivo rád dá. 

Reklama
ČEZ

„Jsem rád, že jsem se pro několik příštích let spojil s Amstel Ultra, uplynulý rok přinesl všem z nás mnoho výzev a je je důležitější než kdy jindy nalézt v životě správnou rovnováhu. Jako tenista žiju velmi aktivní a zaneprázdněný život, na druhou stranu si i díky tomu umím užít chvíle s blízkými,“ uvedl Nadal.

„Vnímání luxusu se pro dnešní publikum posunulo od statusových věcí k jednoduchým zážitkům, jako třeba jak skutečně využít svůj čas s přáteli a rodinou. Je jasné zaměření na svobodu volby a zkoumání skutečných životních potěšení. Dělali jsme si velký průzkum, z nějž Rafael vyšel jako vzor pro naši cílovou skupinu tvrdě pracujícíh ale umírněně pijících spotřebitelů,“ uvedl global brand director Amstelu Bernardo Spielmann ke kampani „Vyberte si způsob života“.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)