Proximity Prague a Mark BBDO povede Pavlína Erbanová

Ve vedení nahrazuje Davida Sroku, jenž Proximity Prague řídil třináct let. Teď agentury opouští.

„Mým cílem je posílit náš kreativní potenciál, který spolu se silnou strategií a brilantní exekucí odjakživa patří k pilířům našich služeb. Vedle toho se dále chceme zaměřit na oblast onlinu a sociálních sítí, kde vidím potenciál růstu do budoucna,“ uvedla Pavlína Erbanová, která v Proximity Prague pracuje pět let. Nejprve působila v oddělení strategického plánování, odkud následně přešla do client service. Zároveň čtyři roky působí v sesterské agentuře Mark BBDO. Od konce roku 2019 mají agentury vedení propojené.

Erbanová v obou agenturách působila od loňského září jako chief operations officer. Výkonnou ředitelkou obou agentur se stává s účinností od 15. května. „Změna v Mark BBDO je více formální, neboť jsem v posledním roce byla již za chod agentury samostatně zodpovědná a klienti mě v této roli znají,“ uvedla Pavlína Erbanová pro MAM.

Ve vedení agentur nahrazuje David Sroku. Ten vedl Proximity Prague od března roku 2018. Začátkem loňského roku pak přebral pak v čele Mark BBDO vystřídal Pavla Matějíčka, jenž od loňského června vede agenturu LuckyU. Sroka opouští agenturní sféru a bude se věnovat uplatnění svých strategických a řídících schopností přímo v klientském prostředí.

Proximity Prague působí na trhu více než 25 let. Mezi její klienty patří například Procter & Gamble, ČSOB, Česká pojišťovna, Shell, Skanska a další. Agentura též operuje mezinárodně a stará se o několik evropských trhů, například právě pro P&G v Maďarsku, Polsku a dalších zemích.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia