Ve vedení nahrazuje Davida Sroku, jenž Proximity Prague řídil třináct let. Teď agentury opouští.
„Mým cílem je posílit náš kreativní potenciál, který spolu se silnou strategií a brilantní exekucí odjakživa patří k pilířům našich služeb. Vedle toho se dále chceme zaměřit na oblast onlinu a sociálních sítí, kde vidím potenciál růstu do budoucna,“ uvedla Pavlína Erbanová, která v Proximity Prague pracuje pět let. Nejprve působila v oddělení strategického plánování, odkud následně přešla do client service. Zároveň čtyři roky působí v sesterské agentuře Mark BBDO. Od konce roku 2019 mají agentury vedení propojené.
Erbanová v obou agenturách působila od loňského září jako chief operations officer. Výkonnou ředitelkou obou agentur se stává s účinností od 15. května. „Změna v Mark BBDO je více formální, neboť jsem v posledním roce byla již za chod agentury samostatně zodpovědná a klienti mě v této roli znají,“ uvedla Pavlína Erbanová pro MAM.
Ve vedení agentur nahrazuje David Sroku. Ten vedl Proximity Prague od března roku 2018. Začátkem loňského roku pak přebral pak v čele Mark BBDO vystřídal Pavla Matějíčka, jenž od loňského června vede agenturu LuckyU. Sroka opouští agenturní sféru a bude se věnovat uplatnění svých strategických a řídících schopností přímo v klientském prostředí.
Proximity Prague působí na trhu více než 25 let. Mezi její klienty patří například Procter & Gamble, ČSOB, Česká pojišťovna, Shell, Skanska a další. Agentura též operuje mezinárodně a stará se o několik evropských trhů, například právě pro P&G v Maďarsku, Polsku a dalších zemích.