Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Připravte si kapesníky, Procter & Gamble uvedla olympijskou kampaň

© P&G

Už je to pět let, co se konaly Olympijské hry v Riu (2016) a společnost Procter & Gamble uvedla známý dojemný spot oslavující matky sportovců „Thank You Mom“. Ale ani letos diváci o svou dávku slz nepřijdou.

P&G si připravila pro Tokio 2020 (resp. 2021) rovnou spoty dva: „Love Leads to Good“ a „Your Goodness is Your Greatness“. Světovou premiéru měly včera 5. května odpoledne. Obě videa oslavují zásluhy rodičů, kteří své malé sportovce (olympioniky i paralympioniky) vedli k fair play, ke snaze o pozitivní změny ve své komunitě, k tomu, že skutečnou mírou velikosti je dobrota.

Spoty jsou součástí kampaně „Lead With Love“ (#LeadWithLove), do níž patří i série krátkých dokumentárních filmů o jednotlivých sportovcích s názvem „Good is Gold“, kterou najdete na olympijském YouTube kanále P&G. Kampaň má také svou vlastní stránku v rámci olympijského webu.

Reklama
https://www.youtube.com/watch?v=E2rAXgR-qlw
https://www.youtube.com/watch?v=akKI70uJ9pg
Picture of Radana Čechová

Radana Čechová

Jako novinářka se zaměřuje na marketingovou komunikaci v různých redakcích od roku 1999. Týdeník Marketing & Media, na jehož vzniku se v roce 2000 spolupodílela, vede od začátku roku 2020. Zaměřuje se například na témata spojená s marketingovým výzkumem, efektivitou, managementem a rolí žen v marketingové komunikaci.
Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)