Agentura, která se specializuje na zapojování studentů do reálných kampaní, připravuje během jarního semestru projekty pro Dopravní podnik města Brna či brněnský Technologický park.
Pro Dopravní podnik města Brna připravuje kreativní agentura PR Gang strategii pro spolupráci s mateřskými, základními, středními i vysokými školami. Projekt záměrně staví na konkrétních požadavcích příslušné cílové skupiny, která je studentům vzhledem k jejich věku velmi blízká. Technologický park Brno se zase rozhodl využít studentských kreativců pro vytvoření loga s tím, že se vše realizuje jako nenásilná grafická soutěž.
„Na obou zakázkách spolupracujeme i se studenty středních škol, kteří si tak mohou vyzkoušet, jak se pracuje pro velké a zajímavé klienty. Doposud jsme byli aktivní primárně na vysokých školách, krokem mezi středoškoláky se nám tedy zvyšuje záběr a přibývá práce. Ale za možnost představit aktivity v PR a marketingu ještě profesně nerozhodnutým teenagerům nám to určitě stojí,“ vysvětluje Anna Pivodová, vedoucí PR Gangu.
Vedle dvou nově zmíněných klientů pokračuje PR Gang letos na jaře v úspěšné a dlouhodobé spolupráci s nadací Forum 2000, mezinárodně uznávanou organizací založenou Václavem Havlem. Vzhledem k širšímu záběru a novým zakázkám agentura posiluje tým, který kombinuje studenty jak se špičkovými odborníky z praxe, tak s mentory z akademického prostředí. Mezi nové stážisty patří Vojtěch Žák, Denisa Marynčáková, Martin Foral a Madgaléna Čevelová (na úvodní fotografii zleva).
„Každý měsíc evidujeme zhruba dvě poptávky na pomoc s realizací PR či marketingových kampaní. Vzhledem k tomu, že pro každého klienta kombinujeme pracovní tým složený ze studentů i odborníků, museli jsme už operativu rozšířit o šest nových stážistů. Že si vybíráme dobře, ukazuje například nedávný stříbrný úspěch Denisy Marynčákové v soutěži Young Lions,“ doplnila Pivodová.