Nové hlavní webové stránky investiční skupiny mají přinášet vhled do dění v jejích jednotlivých společnostech.
Na obsahovém portálu ppf.eu pracoval už od podzimu 2020 tým Symbio Digital, který zajistil kompletní proces od návrhu struktury přes UI až po vývoj. Po agentuře chtěla investiční skupina, kterou založil nedávno zesnulý nejbohatší Čech Petr Kellner, „doširoka otevřené digitální okno do PPF“.
„Díky velkorysému konceptu nový web nabídne přehledné, atraktivní prostředí a vyčerpávající škálu informací pro odbornou i širokou veřejnost, pro média, obchodní partnery i potenciální zaměstnance. Široký záběr oborů, rozmanitost expertízy a geografická pestrost byznysu Skupiny PPF přináší na webu spoustu inspirace a zajímavého obsahu. Výzvou proto především bylo najít logickou strukturu a správnou hloubku detailu,“ řekl Ladislav Pflimpfl, který řídí značku PPF i projekt webu.
Nový web přináší prostor pro analytické zprávy a expertní studie, rozhovory a podcasty s profesionály a zajímavými lidmi ze skupiny i systém pro odběr aktuálních sdělení a zpráv pro novináře. Vzhledem k objemu aktivit je nemalý prostor věnovaný oblasti CSR projektů, podpoře vzdělávání a komunit a nadační práci.
„Z webu a jeho obsahu je nyní zřejmější, jak přemýšlíme, co považujeme za důležité, jaké jsou naše hodnoty a kam jako tým a Skupina směřujeme. PPF má dnes byznys v 25 zemích světa a její online prezentace musí obstát ve srovnání se špičkovými hráči na světové úrovni. Velkou výhodou je, že stránky nyní umožní sdílet řadu skvělých projektů, které s partnery rozbíháme kolem témat jako ekonomická analytika, AI, biotechnologie, big data nebo udržitelná doprava,“ doplnil Pflimpfl.