Nejvíce prací je přihlášeno do nové kategorie CSR a udržitelnost. Roste i účast ze Slovenska. Vyhlášení vítězů bude 2. září.
Celkem 14 porot čítajících téměř 100 expertů na řízení reputace značek a jejich komunikaci, šéfredaktorů klíčových médií a zkušených art directorů začíná hodnotit projekty přihlášené do celkem 28 kategorií. Do devatenáctého ročníku oborové soutěže Zlatý středník dorazilo celkem 490 přihlášek, takže byl překonán loňský rekord 415 soutěžících projektů.
„Nejvíce přihlášek registrujeme ve zcela nové kategorii Společenská odpovědnost a udržitelnost, kterou jsme nově otevřeli pro letošní ročník na základě velkého zájmu zadavatelů. Nově také budou porotci hodnotit projekty z oblasti Public Affairs, což je velice důležitá a náročná disciplína Public Relations,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu, který soutěž organizuje.
Dvakrát více přihlášek oproti loňsku registruje Zlatý středník u slovenských projektů, pro které je soutěž otevřena teprve podruhé. „Celkem 96 přihlášek ze Slovenska potvrzuje zvyšující se zájem slovenských zadavatelů a agentur poměřit se s nejlepšími projekty české konkurence,“ říká Vladimír Machalík, předseda Asociácie hovorcov Slovenska.
Zlatý středník také všem poskytuje prostřednictvím špičkových porotců i zpětnou vazbu. Mezi novinky soutěže patří pohled CEO či člena nejvyššího vedení, kteří posoudí efektivitu a přínos projektů na stupních vítězů. Zařadí se mezi ně přední osobnosti z řad vedení významných společností a organizací, kteří doplní zpětnou vazbu poroty.
Slavnostní vyhlášení vítězů se uskuteční 2. září v Praze, pokud to epidemická situace a stanovená pravidla umožní. O produkci galavečera se letos postará produkční společnost LK Production. Partnery soutěže jsou společnosti Bohemia Sekt, Coca-Cola HBC, Coworkers AI, Huawei, MasterCard, Monitora, Orange, Plzeňský Prazdroj a Víno Hruška.