Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

PNS spustila platformu pro kontrolu distribuce letáků

Kontrolovat statisíce příjemců letáků, nebo alespoň jejich část, je obecně nákladově extrémně náročné. První novinová společnost (PNS) vytvořila unikátní online platformu, která sdružuje dobrovolníky přesně dle aktuálních distribučních plánů. Dobrovolníci budou poskytovat zpětnou vazbu o tom, zda obdrželi letáky, či nikoliv.

„Abychom byli schopni dále zvyšovat kvalitu našich služeb a udržet si v této oblasti pozici leadera na trhu, hledali jsme nové nákladově efektivní řešení pro kontrolu našich služeb. Pilotní fázi nového procesu postaveného na online platformě jsme spustili na Praze 9 a zapojili jsme do ní několik desítek kolegů z centrály. V rámci ní se budeme učit pracovat nejen s platformou, ale také s motivací dobrovolníků,“ říká Ondřej Vaňha, místopředseda představenstva První novinové společnosti (PNS), která má po celé republice na 14 000 prodejních míst a 8 000 doručovatelů.

Pilotní fáze projektu skončí v průběhu května. V dalším kroku plánuje PNS projekt rozšířit na území celé Prahy. Platforma má potenciál na pokrytí celé ČR, zapojení rodinných příslušníků a zaměstnanců. V plánu je také oslovení obchodních partnerů, kteří svojí iniciativou v projektu mohou přispět ke zkvalitnění služby.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)