Plzeňský kraj přizval ke spolupráci na očkovací kampani agenturu Dialog Media. Nevyužil tak volně dostupné koncepty od iniciativy Cesta ven, která pro stát zhotovila kampaň s „tečkou“ a nabízí ji krajům a firmám k využití. Vlastní řešení od DDB zvolila už dříve i Praha.
Plzeňský kraj oficiálně představil kampaň, jejíž hlavní myšlenkou je podle hejtmanky Ilony Mauritzové oslovit všechny ty, kteří stále nejsou pro očkování pevně rozhodnuti. Zatímco informační kampaň běží již od začátku roku, v dubnu odstartovala vizuální linie, která je ujednocena zvoláním Chci…! Časově kampaň koresponduje s jarem i nadcházejícím létem a to ve třech propojených tematických linkách. Jako první se objeví Chci potkávat, následovaná verzí Chci cestovat, vrcholem pak bude Chci prožívat během letních prázdnin. Každá linka má více obrazových variant a následně i desítky formátů. Vizuální i informační kampaň je propojena heslem Západočeši jsou do toho!
„Velmi nás těší, že nás Plzeňský kraj přizval ke spolupráci. Dostali jsme tak šanci vtisknout kampani myšlenku a podílet se jak kreativně, tak technicky,“ vysvětluje výkonný ředitel Dialog Media Pavel Mojžíš. A kraj je se splněným zadáním také velmi spokojen. „Hned od oslovení Dialog Media byla spolupráce s naším marketingovým týmem v Plzni výborná a na finální podobu kampaně mám velmi pozitivní ohlasy,“ sdělil k projektu Michal Šašek, předseda výboru pro marketing zastupitelstva Plzeňského kraje.
Kromě obvyklých komunikačních kanálů skrze tištěná média, online prostředí a venkovní reklamu v kraji včetně lokální televize i rozhlasu byla zapojeno i regionální iVysílání ČT. Trvá i spolupráce na distribuci informací prostřednictvím prodejen po celém Plzeňském kraji.