Tři copywritery a dva art directory nabrala agentura, která se mimo jiné zapojila do tendru operátora T-Mobile.
„Potřebovali jsme kreativní posílit tým, abychom měli prostor pro nový byznys a oslovování nových klientů. Mimo jiné se účastníme tendru na agenturu pro T-Mobile,“ uvedl pro MAM Dan Farkaš, spoluzakladatel a řídící partner agentury Outbreak. Posily byly třeba i pro social, například kvůli nedávno vyhranému tendru na strategický koncept a realizaci dlouhodobé komunikace pro společnost Mattoni 1873.
„Zároveň nás v posledních měsících dost zaměstnává komunikace pro společnost Linet,“ dodal Farkaš s odkazem na výrobce zdravotnických lůžek, pro nějž Outbreak od letoška tvoří positioning a brandové i produktové kampaně pro USA a další klíčové zahraniční trhy.
Jednou z pěti nových kreativních tváří Outbreaku je senior copywriterka Helena Johnston, která dosud působila na volné noze a před tím sbírala čtyři roky zkušenosti v agentuře Kaspen / Jung von Matt a pět let v Ogilvy. Dalším senior copywriterem je Jakub Vysloužil, jenž má ve své profesní historii také sedm let v Kaspenu a pracuje i pro Netflix, pro nějž tvoří české názvy filmů a seriálů.
Dalším nováčkem je Senior Art Director Jaroslav Mašek , který rovněž několik let pracoval na volné nozě a dříve byl šest ler art direktorem v Kaspenu a před tím ještě tvořil grafický design pro Divadlo J. K. Tyla. Do content týmu přicházejí Copywriter Petr Dostál, který pečoval o esportové sociální sítě v eSuba a art director, fotograf a kameraman Marek Malis, čechoameričan, který vystudoval filmařinu na Floridě a fotografii v Čechách a loni získal první místo v soutěži Young Lions.