Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

O značku Radegast se bude starat Josef Jalůvka

Jako senior brand manažer značky Radegast v Česku a na Slovensku chystá Jalůvka novou image kampaň a start komunikace na slovenském trhu.

Josef Jalůvka je od dubna 2021 zodpovědný za všechny marketingové aktivity značky Radegast v České republice i na Slovensku a bude dál rozvíjet úspěšný koncept „Život je hořký. Bohudík!“

„Značka Radegast je ve skvělé formě. Přede mnou a mým týmem jsou teď další nové ‚hořké‘ projekty, výzvy a příběhy, na které se velmi těším. K těm nejbližším budou patřit nová image kampaň nebo start komunikace na slovenském trhu,“ říká Josef Jalůvka, který začal v Plzeňském Prazdroji pracovat již před sedmi lety.

Reklama
Know

Josef Jalůvka působil posledního dva a půl roku na pozici Senior Brand Manager pro Birell na Slovensku, kde měl na starosti produktové inovace i reklamní kampaně. Mezi jeho hlavní projekty patřil start Coly od Birellu a velmi úspěšná a oceňovaná kampaň „S Birellom nenafúkaš.“

Rodák z Kopřivnice vystudoval Masarykovu univerzitu v Brně, část studia strávil v zahraničí na Montpellier Business School ve Francii. Volný čas nejraději tráví v přírodě.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)