Reklama
Megaboard

O komunikaci společnosti Motorola se postará PRAM Consulting

Agentura bude mít na starosti český trh, vztahy s novináři pro B2B i B2C či spolupráci s influencery.

„Motorola je zavedený brand, který dosahuje na českém trhu pozoruhodných výsledků. Výzvou pro letošní rok je kromě jiného propagace smartphonů, které jsou unikátní nejenom díky příznivému poměru cena/výkon,“ uvádí Anna Miháliková, marketingová manažerka společnosti Lenovo, pod kterou Motorola spadá.

PRAM Consulting chce podle svého výkonného ředitele Patrika Schobera využít zkušenosti z komunikace technologických brandů. Novinářům bude poskytovat kompletní servis o novinkách z Motoroly včetně zápůjček smartphonů. „Český trh je v oblasti mobilních telefonů specifický v tom, že se více produktů prodá prostřednictvím retailu a e-tailu. Motorola jako hravá značka zároveň nabízí i dostatečný prostor pro kreativu,“ říká Schober.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-04

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále