Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nové studio Semibold spojilo designéry Story TLRS a Triple Bang

V rámci komunikační skupiny Near & Dear Group se bude studio soustředit na design. Ve vedení jsou Štěpán Landa, Tomáš Mikulík a Pavel Čada.

Studio svůj start pojalo ve velkém stylu a pro klienty připravilo kampaň v podobě designových drinků Top Shelf Bottle. „Spuštění studia jsme chtěli oznámit originálním způsobem a představit spektrum našich schopností. Proto jsme nechali vyrobit koktejly, které svým kontrastem v chuti a vzhledu naznačují, že k designu přistupujeme kreativně s nohama na zemi. To se ostatně projevuje i v názvu studia, který balancuje na hraně odvahy a věcnosti,“ uvedl Štěpán Landa, CEO Semibold (na úvodní fotografii uprostřed)

Název Top Shelf odkazuje na to, že do vrchní police se sahá při výjimečných událostech pro ty nejlepší lahve, Semibold aspiruje na vrchní polici designu. Balení Top Shelf Bottle obsahuje dva originální twisty na nestárnoucí klasiky – Negroni stařené dřevem ze Sherry sudů a Gimlet, kde se o balanc chutí postaraly bylinné a jablečné tóny. Na přípravě koktejlů studio spolupracovalo s brněnským Botanic Barem.

Reklama
Know

Semibold se postará o vizuální identitu, webový design nebo tiskoviny. Hlavními tvářemi jsou vedle CEO Štěpána Landy ještě kreativní ředitel studia Pavel Čada (na úvodní fotografii vlevo) a Tomáš Mikulík (vpravo), jenž dosud působil takřka šest let jako project manager Story TLRS. Díky zázemí Near & Dear Group umí zajistit celé spektrum marketingové komunikace. Studio vzniklo spojením designových týmů z agentur Story TLRS a Triple Bang.

„Obě zmíněné agentury v posledních letech sice produkovaly kvalitní design, ale větší důraz kladly na reklamu a digitální média. Abychom se identitám značek a webdesignu mohli věnovat na sto procent, vznikla myšlenka propojení designových týmů a založení specializovaného studia,“ dodal Pavel Čada.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)