K týmu Property Solutions Group, která spravuje obchodní dům Palladium, se Milan Rumler přidal v roce 2020 a vede zde tým marketingových koordinátorů a externích agentur. Nově řídi i marketing pro Palladium, což je hlavní projekt této realitní společnosti.
Milan Rumler absolvoval Fakultu podnikohospodářskou na Vysoké škole ekonomické v Praze, obor Podniková ekonomika, marketing. Po dokončení studií se specializoval na marketing a obchod. Má rozsáhlé zkušenosti na pozicích marketingového ředitele/manažera ve společnostech různých zaměření.
V ČSOB měl na starosti změnu firemní identity společnosti, sponzoring a event marketing, v řetězcích Hypernova, Albert a OBI pracoval na pozici marketingového ředitele. Ve společnosti McDonald’s ČR a SR měl na pozici zástupce ředitelky marketingu na starosti nákup médií, komunikaci zaměřenou na mladou generaci a sponzoring MS v ledním hokeji v Praze. Po odchodu z McDonald’s pracoval na pozici ředitele maloobchodní sítě Zvěrokruh, kde měl na starosti řízení sítě 55 prodejen a následně zaváděl nový segment chovatelských potřeb ve společnosti Alza.