Agentura, která má aktuálně 68 zaměstnanců, do konce roku očekává nárůst jejich počtu o 40 procent.
Hana Slepičková bude v Marketupu zodpovědná za nastavení a realizaci HR strategie na následující tři roky. Řeší revizi, automatizaci a exekuci všech HR procesů. S ohledem na vysokou poptávku po službách v oblasti digitálního marketingu je velkou výzvou posílení týmu o seniorní kolegy i mladé talenty. Agentura aktuálně zažívá významný nárůst počtu zaměstnanců. Aktuálně zaměstnává 68 lidí, během letoška se jejich řady rozšířily o 30 procent a do konce roku Marketup očekává nárůst o 40 procent.
Slepičková se také spolu s marketing a PR oddělením podílí na posílení employer brandu Marketupu. Další klíčovou oblastí je podpora firemní kultury výrazně orientované na well-being a rozvoj zaměstnanců i obchodních partnerů. Na své nové pozici people & culture director Slepičková nahrazuje Sáru Škvorovou, která po pěti letech působení v Marketupu odchází.
„HR je řemeslo jako každé jiné a zde se cítím být silná. Co je pro mne v Marketup výzvou? Sára Škvorová odchází po pěti letech od společnosti, kterou budovala spolu s jejími majiteli s láskou a péčí. Odvedla obrovský kus práce a bude těžké ji lidsky i profesně nahradit. Oblast digitálního marketingu je pro mne zcela nová. Čeká mne tedy cesta učení a nezbývá než doufat, že se moji kolegové, experti na digitální marketing, obrní trpělivostí,“ říká Hana Slepičková.
Slepičková má více než patnáct let zkušeností v oboru řízení lidských zdrojů. Prošla firmami různé velikosti i firemní kultury (Alza, Innogy, PPF a jiné). Poslední dva roky se spolu se svým týmem starala o tři provozní oddělení v internetového obchodu Alza.cz. Má hlubokou znalost procesů a nástrojů v oblastech výběru a rozvoje zaměstnanců. Bohaté zkušenosti má i v outplacementu respektive pracovněprávní legislativě i spolupráci s obchodními partnery. Do Marketupu přináší své know-how v řízení výkonu, talent a succession managementu.