Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Konektor hlásí nové klienty pro náborové kampaně

Agenturu si zvolily společnosti Zeppelin CZ a Mondelez Lovosice. V obou kampaních staví na digitálu, zapojí i venkovní formáty.

„Kampaně v oblasti náboru a employer brandingu nás baví a máme za sebou dobré výsledky. Máme radost, že své zkušenosti můžeme využít při práci pro další klienty,“ uvádí Rostislav Starý, partner Konektor Social, a zmiňuje zlatou cenu v loňské soutěži European Excellence Awards za virtuální teambulding pro Microsoft, jenž je rovněž ve finále Sabre Awards, či předloňskou první příčku v soutěži Fénix za content marketingovou strategii pro stavební firmu Strabag.

Náborová kampaň pro Zeppelin CZ, která zprostředkovává těžkou techniku americké značky Caterpillar, shání techniky a mechaniky do poboček po celém Česku. Postavená je na samotných zaměstnancích, nafocených v jejich pracovních podmínkách. Vizuály jsou použity na Facebooku, Instagramu a grafické zpracování fotografií se objeví i na venkovních formátech, jako jsou polepy služebních aut.

Reklama
Know

Náborovou a employer branding kampaň Konektor Social spolu s PR.Konektorem připravuje i pro továrnu Mondelez v Lovosicích. Úkolem je podpořit jak zájem potenciálních pracovníků o volné pozice v regionu, tak komunikaci se současnými zaměstnanci továrny. Hlavními kanály budou v online části sociální sítě a bannerová reklama, v offlinu venkovní reklama s lokálním direct mailingem podpořena komunikací v regionálních médiích.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)