Agenturu si zvolily společnosti Zeppelin CZ a Mondelez Lovosice. V obou kampaních staví na digitálu, zapojí i venkovní formáty.
„Kampaně v oblasti náboru a employer brandingu nás baví a máme za sebou dobré výsledky. Máme radost, že své zkušenosti můžeme využít při práci pro další klienty,“ uvádí Rostislav Starý, partner Konektor Social, a zmiňuje zlatou cenu v loňské soutěži European Excellence Awards za virtuální teambulding pro Microsoft, jenž je rovněž ve finále Sabre Awards, či předloňskou první příčku v soutěži Fénix za content marketingovou strategii pro stavební firmu Strabag.
Náborová kampaň pro Zeppelin CZ, která zprostředkovává těžkou techniku americké značky Caterpillar, shání techniky a mechaniky do poboček po celém Česku. Postavená je na samotných zaměstnancích, nafocených v jejich pracovních podmínkách. Vizuály jsou použity na Facebooku, Instagramu a grafické zpracování fotografií se objeví i na venkovních formátech, jako jsou polepy služebních aut.
Náborovou a employer branding kampaň Konektor Social spolu s PR.Konektorem připravuje i pro továrnu Mondelez v Lovosicích. Úkolem je podpořit jak zájem potenciálních pracovníků o volné pozice v regionu, tak komunikaci se současnými zaměstnanci továrny. Hlavními kanály budou v online části sociální sítě a bannerová reklama, v offlinu venkovní reklama s lokálním direct mailingem podpořena komunikací v regionálních médiích.