Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kampaň Zlatopramen 0,0 % od Isobar: Do pohody mileniálů vtrhne „narušitel“

Zlatopramen 0,0 % alkoholu představil nový design plechovek pro všechny příchutě radlerů. Kromě toho značka spouští novou kampaň Nebuď kapku moc. Na sociálních sítích poběží čtyři spoty, které cílí především na věkovou kategorii od 25 do 40 let.

Důvodů pro vylepšení designu stávajících plechovek bylo několik. Podle kvalitativního průzkumu, který se uskutečnil v průběhu loňského léta, lidé „svůj“ radler vybírají na základě použitých ingrediencí a příchutě. Design plechovek dříve působil přírodnějším dojmem s dominantním béžovým pozadím a velkým logem, vyobrazené použité ovoce ale bylo menší a víc v pozadí. Proto letos značka Zlatopramen sáhla k důležité změně.

„Jak z průzkumu vyplynulo, spotřebitelé si příchuť spojují i s konkrétní barvou, například citron se žlutou, a podle toho si vybírají i v regálech v obchodní síti. Podle barvy je tak nyní plechovka na první pohled rozpoznatelná. Vyobrazení ovoce v ilustrovaném stylu jsme navíc výrazně zvětšili. Lidé se na plechovce dozvědí i důležitou informaci, že nápoje jsou stoprocentně bez konzervantů a barviv,“ uvedla manažerka značky Zlatopramen Alice Divišová.

Reklama

Zlatopramen radler 0,0 % v současnosti nabízí několik druhů radlerů bez kapky alkoholu, které sázejí na přírodní notu. Ovoce také doplňují bylinky (Citron, bezový květ a máta, Grapefruit a rozmarýn, Mandarinka a jasmín). Z tmavého nealkoholického piva se vyrábí příchuť Tmavá višeň. Novinkou letošního roku se stala příchuť Brusinka a rybíz. „V kategorii nealkoholických radlerů tuto příchuť konkurence nenabízí. Připadá nám, že jde o hezkou kombinaci bobulovitého ovoce, brusinka dodává lehký náznak sladkosti a navíc se podle nás hodí k trendu přírodnosti, který značka vyznává,“ dodala Alice Divišová.

Uvedení nové příchutě i designů plechovek na trh doprovází kampaň v online médiích, která cílí především na generaci Y. Zásadní konkurenční výhodu Zlatopramen radlerů s nulovým obsahem alkoholu totiž představuje v emoční rovině, odlehčeným způsobem a vtipem ve smyslu „když někdo dělá něco zvláštního a extravagantního oproti ostatním“. Spoty představují čtyři různé situace, ať už venku, nebo v kanceláři, kde do zábavy mileniálů vpadne „narušitel“, člověk, který netuší, jak se zapojit. Se situacemi tak vtipně koresponduje slogan kampaně „Nebuď kapku moc“ – a dej si raději první radler bez kapky alkoholu.

Kampaň „Nebuď kapku moc“ startuje v těchto dnech a představovat se bude postupně až do konce srpna.

Detaily kampaně

Klient: Heineken Česká republika

Kreativní agentura: Isobar

Creative director: Pavel Flégl

Strategy director: Tomáš Preněk

Copywriter: Julie Vernerová

Production manager: Ivica Šúrová

Account manager: Kristína Jíšová

Produkce: Creative Embassy

Režisér: Prokop Motl

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)