Zlatopramen 0,0 % alkoholu představil nový design plechovek pro všechny příchutě radlerů. Kromě toho značka spouští novou kampaň Nebuď kapku moc. Na sociálních sítích poběží čtyři spoty, které cílí především na věkovou kategorii od 25 do 40 let.
Důvodů pro vylepšení designu stávajících plechovek bylo několik. Podle kvalitativního průzkumu, který se uskutečnil v průběhu loňského léta, lidé „svůj“ radler vybírají na základě použitých ingrediencí a příchutě. Design plechovek dříve působil přírodnějším dojmem s dominantním béžovým pozadím a velkým logem, vyobrazené použité ovoce ale bylo menší a víc v pozadí. Proto letos značka Zlatopramen sáhla k důležité změně.
„Jak z průzkumu vyplynulo, spotřebitelé si příchuť spojují i s konkrétní barvou, například citron se žlutou, a podle toho si vybírají i v regálech v obchodní síti. Podle barvy je tak nyní plechovka na první pohled rozpoznatelná. Vyobrazení ovoce v ilustrovaném stylu jsme navíc výrazně zvětšili. Lidé se na plechovce dozvědí i důležitou informaci, že nápoje jsou stoprocentně bez konzervantů a barviv,“ uvedla manažerka značky Zlatopramen Alice Divišová.
Zlatopramen radler 0,0 % v současnosti nabízí několik druhů radlerů bez kapky alkoholu, které sázejí na přírodní notu. Ovoce také doplňují bylinky (Citron, bezový květ a máta, Grapefruit a rozmarýn, Mandarinka a jasmín). Z tmavého nealkoholického piva se vyrábí příchuť Tmavá višeň. Novinkou letošního roku se stala příchuť Brusinka a rybíz. „V kategorii nealkoholických radlerů tuto příchuť konkurence nenabízí. Připadá nám, že jde o hezkou kombinaci bobulovitého ovoce, brusinka dodává lehký náznak sladkosti a navíc se podle nás hodí k trendu přírodnosti, který značka vyznává,“ dodala Alice Divišová.
Uvedení nové příchutě i designů plechovek na trh doprovází kampaň v online médiích, která cílí především na generaci Y. Zásadní konkurenční výhodu Zlatopramen radlerů s nulovým obsahem alkoholu totiž představuje v emoční rovině, odlehčeným způsobem a vtipem ve smyslu „když někdo dělá něco zvláštního a extravagantního oproti ostatním“. Spoty představují čtyři různé situace, ať už venku, nebo v kanceláři, kde do zábavy mileniálů vpadne „narušitel“, člověk, který netuší, jak se zapojit. Se situacemi tak vtipně koresponduje slogan kampaně „Nebuď kapku moc“ – a dej si raději první radler bez kapky alkoholu.
Kampaň „Nebuď kapku moc“ startuje v těchto dnech a představovat se bude postupně až do konce srpna.
Detaily kampaně
Klient: Heineken Česká republika
Kreativní agentura: Isobar
Creative director: Pavel Flégl
Strategy director: Tomáš Preněk
Copywriter: Julie Vernerová
Production manager: Ivica Šúrová
Account manager: Kristína Jíšová
Produkce: Creative Embassy
Režisér: Prokop Motl