Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jsem zpátky, říká Prazdroj v kampani, láká s hospodskými na pivo

Nová kampaň Plzeňského Prazdroje od agentury Svengali Communications se snaží pomoci hospodským opět rozjet byznys.

Kampaň staví na vztahu návštěvníků hospod a výčepních, kteří znovu otevírají své podniky po několikaměsíčním lockdownu. „Využili jsme zajímavá data z průzkumu ppm factum, která říkají, že dvě třetiny pravidelných návštěvníků hospod znají výčepní jménem, mnozí si s nimi tykají a často s nimi řeší i osobní věci. Znovu se tedy nyní neotevírají nějaké anonymní hospody. Teď už můžeme zase na jedno k Igorovi, Petrovi, Marušce a dalším, které po tak dlouhé době rádi vidíme a od nichž máme jedno čepované nejraději,“ vysvětluje Zdeněk Kovář, tiskový mluvčí Pradzroje.

Kreativní koncept kampaně vytvořila agentura Svengali Communications. Celá kampaň pak vznikla ve spolupráci agenturního týmu a komunikačního oddělení Prazdroje. Pivovar do ní zapojil a osobně zkontaktoval přes 500 výčepních, kterým vyrobil a distribuoval placky s jejich jménem, aby podpořil jejich známost i u těch hostů, kteří je ještě neznají. Výčepní pak sdíleli fotky s plackou a hashtagem #jsemzpátky na Facebooku a Instagramu s jasným vzkazem: jsme zase zpátky a máme otevřeno! Vedle toho Prazdroj připravil také téměř 20 tisíc odznáčků, které výčepní po otevření rozdali svým nejvěrnější štamgastům.

Reklama
Know

Jako teaser zafungovala minulý týden na Youtube a sociálních sítích písnička kapely O5 a Radeček s názvem „Díky, že jste zpátky!“. „Vzdává hold všem hospodským, kteří dlouhý lockdown vydrželi. Jen za první čtyři dny od zveřejnění měla bez jakékoli podpory bezmála 30 tisíc zhlédnutí. Stala se zároveň i hudebním podkresem ve videu, ve němž výčepní spolu s emeritním vrchním sládkem Prazdroje Václavem Berkou zvou lidi zpět do hospod a které mělo v neděli premiéru na Facebooku pivovaru,“ říká Marek Pražák, majitel agentury Svengali Communications.

Prazdroj nastartování hospod podpořil i „generátorem bannerů“, ve kterém si každý výčepní nebo restaurace může vytvořit originální banner se svým jménem či názvem a následně jej sdílet na sociálních sítích.

„Chtěli jsme hospodským co nejvíc zjednodušit přípravy na otevření a nabídnout jim možnosti, jak propagovat své provozovny na sociálních sítích. Jen za první čtyři dny si banner vytvořilo téměř 500 hospod či výčepních,“ dodává Zdeněk Kovář.

Prazdroj aktivoval i lidi, kteří se těšili, až se zahrádky otevřou. Nabídl jim možnost použít kampaňový rámeček #jsemzpátky na profilových fotkách na Facebooku.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)