Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ignorování chudoby vede k extrémizmu a totalitě, varuje kampaň

Na tematický speciál Chudé Česko 21 upozorňuje kampaň agentury GEN, která vznikla v rámci programu ADC Unit českého Art Directors Clubu.

Klíčový vizuál ukazuje chudobu v novém světle a provokuje čtenáře k zájmu o tematický speciál Chudé Česko 21. Myšlenka, která se zaměřuje na neřešené důsledky chudoby spojené s možnou ztrátou demokracie, poukazuje na extrémní dopad lidské lhostejnosti k chudobě. Vizuál je možné od května vidět na pražských CLV a billboardech JCDecaux, jenž je jedním z outdoorových partnerů kampaně.

„Když se otočíme k chudobě zády, čeká nás v extrémním případě totalita. To je v nadcházejících volbách dost aktuální téma, protože chudobou frustrovaní voliči nemusí mít o demokratické procesy zájem a mohou dát snadno přednost extrémismu. Procházet si znovu totalitním režimem si nikdo z nás nepřeje. Generace Z totalitní režim naštěstí nezažila, přesto se mladým kreativcům naší agentury podařilo totalitu vyjádřit v její plné děsivosti. V GENu vznikly celkem tři koncepty, z nichž jsme s redakcí vybrali tu nejúdernější verzi,“ uvedl Richard Stiebitz, kreativní ředitel agentury GEN a člen ADC.

Reklama
ČEZ

Vedle ploch CLV a billboardů bude kampaň promítnuta i v médiích a online prostoru. Jejím cílem je představit veřejnosti téma v nové perspektivě a přivést čtenáře k nebezpečně přehlíženému problému chudoby.

GEN na projektu pro Aktuálně.cz s ADC spolupracujejiž podruhé, navazuje na loňskou kampaň Pálí nás klima, která poukazovala na palčivé ekologické problémy. „V agentuře jsme rádi, že se nám podařilo navázat na předchozí dobrou. Jako lidi z VŠE nás ekonomická a společenská témata zajímají a přiznám se, že když jsme pochopili vazbu mezi chudobou a totalitou, nejprve nás z toho pořádně zamrazilo. O to víc jsme byli motivováni k tomuto tématu přispět. To, že komunikace říká tento vztah upřímně a natvrdo, je toho důkazem,” doplnil Zdeněk Vondra, výkonný ředitel agentury GEN.

Program ADC Unit umožňuje členům ADC ve spolupráci s partnerskými společnostmi, věnovat se celospolečenským otázkám. Loni v září řešila například agentura Haze právo občanů informovat se o jakémkoli rozhodnutí státních orgánů, úřadů či institucí. Srpen se pod taktovkou agentury Leo Burnett zaměřil na prevenci rakoviny kůže. V červenci agentura Comtech_CAN ve spolupráci s Českým červeným křížem vyzývala k dárcovství krve. V červnu pak agentury Mark BBDO a Proximity pod vedením Jakuba Cabejška upozorňovaly na krizí způsobené problémy v kulturním průmyslu.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)