Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hořké volby jsou ústředním motivem hry Radegastu

Značka piva spustila v rámci své kampaně webovou soutěž o přežití v divočině. Poběží v týdenních kolech do 6. června

Přežít dva týdny v divočině bez cizí pomoci je úkolem hráče ve hře Ratarova hořká cesta. Během ní se musí správně rozhodovat a projít hořkými volbami až do konce. „Koncept soutěže a mechanika hry odkazují na náš ‚vlčí‘ televizní spot, ve kterém hlavní hrdina čelí hořké volbě. Ve hře si sami spotřebitelé vyzkouší, že ke správným rozhodnutím musí dozrát, stejně jako k mimořádně hořkému pivu Radegast Ratar. Je na nich, kterou cestu si vyberou a kam se vydají. Dostat se na konec ale není jednoduché,“ říká Josef Jalůvka, manažer značky Radegast.

Koncept hořkosti a těžkých voleb v komunikaci pivovar rozvíjí společně s agenturou Boomerang Communication. Funguje už déle než 15 let a za to, jak pozitivní vliv měl na prodejní výsledky i vnímání značky, byl koncept „Život je hořký. Bohudík!“ loni oceněn zlatou Effie za dlouhodobé budování značky.

Reklama

Podmínkou účasti v soutěžní hře je věk 18 let a zakoupení alespoň jednoho piva Radegast Ratar v jakémkoliv obalu. Registrace do soutěže probíhá na webu, kam účastník vloží foto účtenky. Poté se vydá na cestu hrou a když se mu podaří dojít do konce, je automaticky zařazen do slosování o výhry. Webová hra probíhá ve čtyřech týdenních kolech a končí 6. června 2021.

Hlavní výhrou, která bude vylosována ze všech registrovaných hráčů, je domácí výčepní zařízení a 5 x 30l soudek piva Radegast Ratar. Každý soutěžní týden se navíc hraje o domácí výčep a malý soudek piva Radegast Ratar, zásobu piva Radegast Ratar na rok nebo voucher do Radegast e-shopu v hodnotě 500 korun.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)